Ik ben alleen oranjefan als de sport me ook interesseertquote:Op zondag 29 juni 2008 23:00 schreef Kluts het volgende:
Ja, tijdens EK/WK ben ik altijd fanatiek oranjefan ja.
Normaal was ik zelfs altijd anti NL bij voetbal, maar dat kwam doordat ze altijd bagger speelden..quote:Op zondag 29 juni 2008 23:08 schreef Litpho het volgende:
Ik ben alleen oranjefan als de sport me ook interesseert.
Dat wel. Zeker het doorspelen (en doorscoren) toen de winst al zeker was getuigde van meer sportiviteit dan de laatste paar EK/WK ploegen.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Normaal was ik zelfs altijd anti NL bij voetbal, maar dat kwam doordat ze altijd bagger speelden..
Nu waren de eerste twee wedstrijden wel goed en begon ik ze het ook een beetje te gunnen
Zelfs jullie namen klinken hetzelfdequote:
Ja, ik vind het ook heel erg dat Duitsland heeft verloren.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:13 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar de kater van de laatste wedstrijd ben ik nog steeds niet te boven..
Ja, en dat kan je zo menen op dat moment, maar wat schiet je daar als kerel nou mee op? De klootzak wint toch altijd op het endquote:Op zondag 29 juni 2008 21:34 schreef Tegan het volgende:
Die omschakeling was ook echt raar, als ik daar nu over nadenk. Toen ik hem afwees was hij ook superlief. Zo van "meisje, ik wist helemaal niet dat je ergens mee zat, en als er iets is kan je altijd met mij praten enzo".
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zelfs jullie namen klinken hetzelfde
Match made in heaven
Misschien wel .. zou het toeval zijn .. of...quote:Op zondag 29 juni 2008 23:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zelfs jullie namen klinken hetzelfde
Match made in heaven
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:16 schreef Q. het volgende:
Oh, vandaag weer de hele dag doorgebracht met een dame die ik al veel te lang veel te leuk vind. Het blijft raar.
Nou,dat klinkt wel heel erg "been there, done that" em verbitterd hoor, Ludootje.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, en dat kan je zo menen op dat moment, maar wat schiet je daar als kerel nou mee op? De klootzak wint toch altijd op het end
Yep...quote:Op zondag 29 juni 2008 23:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou,dat klinkt wel heel erg "been there, done that" em verbitterd hoor, Ludootje.
Nou ja, destijds niet leuk genoeg maar er blijft een vreemd soort chemie tussen ons. Het is trouwens een plaatsgenote van je.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]daar gaa't m'n kans..
Maar vertel, hoe was het, vind zij jou ook leuk dan?
Zelfkwelling? Of weet ze wat je van haar vindt?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:16 schreef Q. het volgende:
Oh, vandaag weer de hele dag doorgebracht met een dame die ik al veel te lang veel te leuk vind. Het blijft raar.
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wel .. zou het toeval zijn .. of...
Logi?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, destijds niet leuk genoeg maar er blijft een vreemd soort chemie tussen ons. Het is trouwens een plaatsgenote van je.
Alleen blijft dan de vraag of je altijd op tijd door hebt dat je een echt TE foute vent te pakken hebt op dat moment. Of doet je scanner het erg goed?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:21 schreef Kluts het volgende:
Ik val idd ook wel op mannen die iets fouts hebben, maar die zijn in the end toch stiekem wel lief.
Een echt foute vent, daar voel ik mezelf echt te goed voor.
Dat weet ze.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:22 schreef LuckyLoek het volgende:
[..]
Zelfkwelling? Of weet ze wat je van haar vindt?
Laat het niet waar zijnquote:
Dan gooi je haar toch uit je lijst/blokkeer je haar toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weet ze.
Oh, over zelfkwelling gesproken, zie nu mn ex op MSN online komen, voor het eerst sinds we uit elkaar zijn. Dacht dat ze me geblokkeerd had. Daar gaat mn rustige nachtrust.
Stadquote:Op zondag 29 juni 2008 23:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er wonen nog meer vrouwen in dat dorp hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |