Rods maken minder herrie. Brushes kun je ook gebruiken, maar als je ze gebruikt als gewone stokken (qua slagtechniek) dan kom je niet ver denk ik. Rods daarentegen zijn meer voor de zachtere sound.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jeutje, dit topic is ook dood, had gewoon moeite om het te vnden
Maar paar vraagjes, maken rods minder herrie?of kan ik voor echt weinig geluid het beste brushes nemen?
Enne gaasvellen, ligt het aan mij of kan je die nergens meer krijgen?
Beste om te doen (is mij uitgelegd door een geluidstechnicus) is om je drumstel als het ware te laten zweven.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:28 schreef bravo het volgende:
hey lui,
weten jullie ook een goedkoop alternatief om mijn drumstel te dempem m.b.v. een scherm? is multiplex een idee? ik vind die schermen namelijk best duur...
Je kan daarna nog het volgende doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:50 schreef RRGJL het volgende:
Maar het helpt natuurlijk nauwelijks wanneer je in een rijtjeshuis woont. Laat dat ook even meteen duidelijk zijnJe buren worden nog steeds even gek.
In huis nog geen maar dat was geen probleem volgens mijn leraar. Oefenen kan in het begin ook op een oefenpadquote:Op maandag 2 maart 2009 21:24 schreef Operc het volgende:
Drummen is ook gewoon tof! Heb je thuis ook al een setje staan of oefen je ergens anders?
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik drum met een compjuter mag ik ook hier posten
een pearl export werd wel aangeraden bij de gitaristentopic!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef SG-sam het volgende:
[..]
In huis nog geen maar dat was geen probleem volgens mijn leraar. Oefenen kan in het begin ook op een oefenpad.
Wel had ik al op marktplaats gekeken, is pearl export goed om mee te beginnen? Alvorens ik die aankoop kan doen, moet ik nog even wachten op mijn volgend salaris.
Export is absoluut een goede kit om op te beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:25 schreef SG-sam het volgende:
[..]
In huis nog geen maar dat was geen probleem volgens mijn leraar. Oefenen kan in het begin ook op een oefenpad.
Wel had ik al op marktplaats gekeken, is pearl export goed om mee te beginnen? Alvorens ik die aankoop kan doen, moet ik nog even wachten op mijn volgend salaris.
Pretty straightforward :quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef DrD00m het volgende:
Hier meld nog een soort van "newbie" zich.
Heb sinds december mijn drumkit thuis staan. Een Fame (medeli) DD506 ivm flat-appartementje. Maakt iets minder kabaal dan een akoestische, al moet ik zeggen dat de bassdrum en de hi-hat zich nog flink laten horen![]()
Wat zijn nou liedjes waar je je techniek goed mee kan oefenen? Ik wil zelf meer richting de metal-kant gaan, maar wil eerst mijn techniek ed. goed strak hebben voordat ik met een idiote snelheid begin te drummen.
ik heb een fame dd506 (www.musicstore.de)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:34 schreef RoW_0 het volgende:
Maar verder begrijp ik dat Edrums duurder zijn?..
Dan praat je niet bepaald over kwaliteit...quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef DrD00m het volgende:
[..]
ik heb een fame dd506 (www.musicstore.de)
Toenertijd voor 499 euro incl. stoeltje, koptelefoon en stokkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |