Het is natuurlijk logisch, maar als je zeker weet dat je wel weer gaat drummen en je hebt er thuis plek (ruimte/geluidsisolatie etc) voor dan moet je het natuurlijk doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:46 schreef superrat het volgende:
Will graag van Stagg (starterkit, helemaal kaPOT geragd) naar een fatsoenlijke Tama set.. maar ik heb inmiddels al een jaar niet meer gedrumd.....Wat is wijs...?
Kijk inderdaad eerst eens rond. Speel eens wat. En wat vind je tof. Kleur of stijl.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:46 schreef superrat het volgende:
Will graag van Stagg (starterkit, helemaal kaPOT geragd) naar een fatsoenlijke Tama set.. maar ik heb inmiddels al een jaar niet meer gedrumd.....Wat is wijs...?
Woon je toevallig in den haag of omgeving? Hier heb je wel zoiets namelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:38 schreef RRGJL het volgende:
Misschien dat een van de drummers me hiermee kan helpen..
Weten jullie of er een website is waar je andere muzikanten kunt leren kennen bij je in de buurt en bands kunt vormen, of websites waar muzikanten gezocht worden?
In mijn vriendenkring zitten namelijk geen muzikanten, en tja om nou een advertentie te plaatsen van 'drummer zoekt band', dat vind ik ook weer zoiets..
Ik zou oppassen met tweedehands drumstellen..quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:09 schreef Mindstate het volgende:
Ik wil beginnen met drummen, en zoek naar een (tweedehands?) drumstel van rond de 300 max 350 euro, compleet. Ik heb zelf natuurlijk niet bijster veel verstand van drumstellen en heb wel een beetje op markplaats rondgekeken, maar wil natuurlijk niet afgescheept worden met een drumstel dat veel te duur is voor zijn kwaliteit. Iemand suggesties?
Zou ik hier bijv. lang mee vooruit kunnen?:
http://link.marktplaats.nl/215709820
Set bleek al verkochtquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:12 schreef MarsX het volgende:
Naja ik zal wel even kijken of het een beetje compleet is. Geen moertjes enzo missen, roest opzit en hout nog een redelijke staat is. Het is een goede beginners set en je kan er misschien nog wel wat op afdwingen als je er eenmaal bent. ps als je die demp matten kwijt wil mag je ze aan mij geven
.
Rods maken minder herrie. Brushes kun je ook gebruiken, maar als je ze gebruikt als gewone stokken (qua slagtechniek) dan kom je niet ver denk ik. Rods daarentegen zijn meer voor de zachtere sound.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jeutje, dit topic is ook dood, had gewoon moeite om het te vnden
Maar paar vraagjes, maken rods minder herrie?of kan ik voor echt weinig geluid het beste brushes nemen?
Enne gaasvellen, ligt het aan mij of kan je die nergens meer krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |