Thx!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
En nu maar hopen dat je 'm snel kwijt bent en je je Roland TD4K kunt aanschaffen.![]()
Wat is het stuk van 1:48 tot 2:55 van dit nummer overigens héérlijk om te drummen.Simpel, maar lekker bombastisch, ofzo.
Ehm, jawel, hij klinkt helemaal niet slecdht. Vorige week met de band meegespeeld, hij klinkt erg goed. Dus met optredens gebruik ik deze ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:41 schreef outsidr het volgende:
Hoe bevalt die TD4 met oefenen ?
Je gaat er toch zeker niet mee optreden he ?
Tevens : [TR / TK] Meinl Byzance 16" China
Als je niets hebt dat soms weigert (dat heb je geloof ik nog als es) kan het wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:49 schreef bravo het volgende:
[..]
Ehm, jawel, hij klinkt helemaal niet slecdht. Vorige week met de band meegespeeld, hij klinkt erg goed. Dus met optredens gebruik ik deze ook
Luister eens naar God Is An Astronaut bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je niets hebt dat soms weigert (dat heb je geloof ik nog als es) kan het wel.
Wat gaat het hier trouwens veel over op welke kits je speelt, en weinig over het spelen zelf.
Weet iemand nog een lekker moeilijk nummer(not-involving double bass?) voelt goed als iets moeiluks me lukt
Is dat moeilijk?quote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Luister eens naar God Is An Astronaut bijvoorbeeld.![]()
Respect.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:20 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Is dat moeilijk?
Gewoon basis toch? Ik had er geen moeite mee.
Toto - Rosannaquote:Op maandag 2 november 2009 18:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je niets hebt dat soms weigert (dat heb je geloof ik nog als es) kan het wel.
Wat gaat het hier trouwens veel over op welke kits je speelt, en weinig over het spelen zelf.
Weet iemand nog een lekker moeilijk nummer(not-involving double bass?) voelt goed als iets moeiluks me lukt
quote:
Dit is inderdaad wat pittiger!quote:
Dit is dan weer tamelijk simpel...quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef Xa1pt het volgende:
En anders kun je Foals ook nog proberen:
M.a.w.: ik heb nog een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 02:03 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Dit is dan weer tamelijk simpel...
Hoelang speel je al?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
M.a.w.: ik heb nog een lange weg te gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |