Samen met nummer 5 is dat ook mijn eigen favoriet. Dat nieuwsgierige koppie dat me onderzoekend aankeek...quote:
Nummer 5 vind ik ook mooi, maar het vosje staat er niet zo fotogeniek op (wat dus aan de vos ligt hequote:Op zondag 29 juni 2008 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Samen met nummer 5 is dat ook mijn eigen favoriet. Dat nieuwsgierige koppie dat me onderzoekend aankeek....
Maar nummer 5 vind ik zelf wel wat hebben vanwege de compositie (ik kon de camera op mijn gemak instellen en bijna op de grond zetten om die foto te nemen).
Dat dacht ik eerst ook, maar het beestje kwam ook erg verzwakt over. Ging telkens maar liggen of zitten en was in mijn beleving te tam voor een gezonde vosquote:Op zondag 29 juni 2008 19:55 schreef Isegrim het volgende:
Is het niet gewoon een jong dier (in plaats van ongezond)? Ik vind foto 3 erg leuk.
Die vos had een afwijking die ik zelf ook heb als er foto's worden genomen: kan de ogen niet openhoudenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:00 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nummer 5 vind ik ook mooi, maar het vosje staat er niet zo fotogeniek op (wat dus aan de vos ligt he). Maar de compositie is inderdaad mooi.
Van een andere wandelaar begreep ik dat de boswachters er al van op de hoogte zijn, dus nee, ik heb niemand gebeld. Was ik nog een boswachter tegengekomen, dan had ik het hem wel verteld, maar helaas hielden die zich vandaag, net als de herten, schuil voor mequote:Op zondag 29 juni 2008 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
En daarna heb je een dierenambulance gebeld?
Meer op het achterste gedeelte van de vos lijkt me.....altijd lastig neem ik aan, als ze bewegenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |