Die dode babies slepen ze ook van camera naar camera. Was laatst nog een item over op tv.quote:
Gelukkig zijn die Palestijnse terroristen dat wel he...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:26 schreef Meki het volgende:
Jammer dat de Israelische leger nooit te vertrouwen is geweest
En toch ben je voor de Palestijnse terroristen...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Arabieren ?? hoe bedoel je dat , vertel daar wat meer over
ik wil antwoord geven op een correcte vraag.
Ik hou niet van mensen die anderen onschuldigen dood maken. dat is mijn antwoord
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:34 schreef GBA het volgende:
[..]
Die raketten vanuit de Gazastrook waren afgevuurd door de Jihad. Ik snap dat je 't druk hebt met je taalcursus, maar probeer het nieuws toch nog een beetje te volgen, als je hier wilt meeposten.
Palestijnen verzetten zich tegen de bezetting zonder de bezetting had HAMAS niet bestaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En toch ben je voor de Palestijnse terroristen...
Voeg maar een leescursus toe aan je cursuspakket.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:52 schreef PaulusK het volgende:
het artikel van Ellian waarin staat dat HAMAS het bestand verbroken heeft.
Daar denkt zelfs Hamas heel anders over. Misschien moet je ze even bellen om ze van jouw indrukwekkende inzichtingen op de hoogte te brengen.quote:Het is duidelijk dat Israel het staakt het vuren verbroken heeft door acties uit te voeren op de palestijnse gebieden. Zoals je in het bericht van ANP kon lezen.(zie mijn openings posting)
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef GBA het volgende:
[..]
Voeg maar een leescursus toe aan je cursuspakket.
[..]
Daar denkt zelfs Hamas heel anders over. Misschien moet je ze even bellen om ze van jouw indrukwekkende inzichtingen op de hoogte te brengen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:38 schreef GBA het volgende:
[..]
Die dode babies slepen ze ook van camera naar camera. Was laatst nog een item over op tv. Triest volk.
Het getuigt van weinig respect voor de baby om het van plek naar plek te slepen puur en alleen om wat mooie propaganda-plaatjes te kunnen schieten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:19 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Ja wat is er mis mee om de daden van het Israelisch leger te laten zien.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:16 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Duidelijk wie het bestand verbroken heeft.
Israel .
JERUZALEM (ANP) - Isral heeft zondag weer drie grensposten geopend voor goederentransporten naar de Gazastrook. Dat heeft een Isralische functionaris bekendgemaakt.
Woensdag grendelden de joodse bezetters het gebied af, nadat Palestijnen vanuit de Gazastrook raketten hadden afgevuurd op Isral. De raketaanval was een vergelding voor de dood van een leider van de Islamitische Jihad op de Westelijke Jordaanoever door de Isralische bezetters.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:21 schreef GBA het volgende:
Nog los van 't feit dat het me niets zal verbazen als dat volk die baby zelf gedood heeft.
Volgens mij mag dat niet eens. Ff spieken in de algemene voorwaarden van het ANP.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:19 schreef GBA het volgende:
Waarom presenteer je een door jou herschreven stuk alsof het van het ANP komt?Dat doe je op die antisemitische haatsite van je ook al. Hoort het herschrijven van nieuwsberichten bij je taalcursus of is het puur hobby?
We beginnen elkaar steeds beter te begrijpen. Doet me deugd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Ja alle palestijnse burgers zijn gedood door de palestijnen .
Israel doet zoiets niet.
Lees de maar wat het bestand inhoud dat in egypte tot stand is gekomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef GBA het volgende:
Het doden van die Jihad-terrorist verbrak het bestand tussen Hamas en Isral niet.
Vandaar dat Israel zich veronschuldig voor de burger die ze vermoorden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:28 schreef GBA het volgende:
[..]
We beginnen elkaar steeds beter te begrijpen. Doet me deugd.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eens. Ff spieken in de algemene voorwaarden van het ANP.
Relevantie?quote:
Nee, dat hield het niet in. Het was een staakt-het-vuren tussen Hamas en Isral. De door Isral vermoorde terrorist was van de Jihad. Moet ik het anders voor je tekenen?quote:Geen Militaire acties geen Liqidaties in de palestijnse gebieden.
En dat deed Israel wel.
Klopt. Lees de column van Ellian en je begrijpt waarom dat nietszeggend is.quote:Hamas heeft het bestand niet verbroken.
Net wat ik dacht, je mag die nieuwsfeeds niet eens gebruiken als je geen abbo hebt bij het ANP, laat staan wijzigen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eens. Ff spieken in de algemene voorwaarden van het ANP.
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke site dat nieuwsfeit.nl 90% van de laatse berichten gaat over Iran/ Israel/ Irak/ Palestijnen
Zoek de verschillen met het oorspronkelijke ANP-bericht (hint: ze staan dikgedrukt..).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:32 schreef PaulusK het volgende:
[..]
http://www.nieuwsfeit.nl/(...)-palestijn-dood.html
quote:Isralische bezetters schoten zondag een 17-jarige Palestijn dood
Zondag 29 Juni 2008 13:52
JERUZALEM (ANP) - Isral heeft zondag weer drie grensposten geopend voor goederentransporten naar de Gazastrook. Dat heeft een Isralische functionaris bekendgemaakt.
Woensdag grendelden de joodse bezetters het gebied af, nadat Palestijnen vanuit de Gazastrook raketten hadden afgevuurd op Isral. De raketaanval was een vergelding voor de dood van een leider van de Islamitische Jihad op de Westelijke Jordaanoever door de Isralische bezetters.
Medio juni kwamen de Isralische bezetetrs en de verzetsbeweging Hamas een bestand overeen. Hamas zei te stoppen met raketaanvallen uit de Gazastrook, terwijl Isral de toegangen naar het gebied zou openstellen voor goederentransporten.
Isralische militairen schoten zondag een 17-jarige Palestijn dood op de Westelijke Jordaanoever.
Flikker maar lekker op met je propagandasite.quote:Isral staat weer vervoer naar Gazastrook toe
JERUZALEM - Isral heeft zondag weer drie grensposten geopend voor goederentransporten naar de Gazastrook. Dat heeft een Isralische functionaris bekendgemaakt.
Woensdag grendelde de joodse staat het gebied af, nadat Palestijnen vanuit de Gazastrook raketten hadden afgevuurd op Isral. De raketaanval was een vergelding voor de dood van een leider van de Islamitische Jihad op de Westelijke Jordaanoever door het Isralische leger.
Medio juni kwamen Isral en Hamas een bestand overeen. Hamas zei te stoppen met raketaanvallen uit de Gazastrook, terwijl Isral de toegangen naar het gebied zou openstellen voor goederentransporten. De overeenkomst geldt niet voor de Westelijke Jordaanoever.
Isralische militairen schoten zondag een 17-jarige Palestijn dood op de Westelijke Jordaanoever. De jongen gooide samen met een stel jongeren stenen naar Isralische soldaten.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:35 schreef GBA het volgende:
[..]
Relevantie?
[..]
Nee, dat hield het niet in. Het was een staakt-het-vuren tussen Hamas en Isral. De door Isral vermoorde terrorist was van de Jihad. Moet ik het anders voor je tekenen?
[..]
Klopt. Lees de column van Ellian en je begrijpt waarom dat nietszeggend is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef GBA het volgende:
[..]
Zoek de verschillen met het oorspronkelijke ANP-bericht (hint: ze staan dikgedrukt..).
Jouw antisemitische haatsite:
[..]
Het oorspronkelijke bericht:
[..]
Flikker maar lekker op met je propagandasite.Hele zinnen die je niet uitkomen weglaten, EPIC FAIL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |