Slowchatquote:Op maandag 30 juni 2008 11:27 schreef GlowMouse het volgende:
Blijft dit topic een slowchat?
Het geklets tussen enkele personen over onderwerpen die eigenlijk niet meer met het topic te maken hebben.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:07 schreef Bintie het volgende:
En wat is een slowchat? :S
Dat klopt niet echt denk je niet? Onderwijs start 1 september, maar intro start pas de 8e.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:02 schreef zoeperzazke het volgende:
en dan nu even de waarheid:
De introductie voor de opleiding Digitale Communicatie is in de tweede lesweek (week van 8 september). Niet echt een introductie; w.s. wel een dagje weg. Het onderwijs start op maandag 1 september 2008.
Wie stuurde jou de mail hierover? Ben benieuwd namelijk, dat zou betekenen dat dit jaar voor het eerst in het bestaan van de ADC er geen introweek zou zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb ze gemaild, en dit stuurden ze zelf letterlijk terug van de hu........ ze wilden zelfs weten waar ik de onzin van een verplichte introweek met studiepunten vandaan had......
Hm. Ik zou eens de coordinator van het eerste jaar te pakken zien te krijgen en die hetzelfde vragen, die is wat betrouwbaarder qua bron denk ik zo.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Ene Annelieke van het studie-informatiecentrum.
1e week is niks anders dan wat kennismakingslessen en wat voorbereiding volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |