zeker word schijtziek van deze gasten zonder ambitiequote:Op zondag 29 juni 2008 18:10 schreef Karammel het volgende:
Kan je zulke personen niet aangeven?
In dit soort situaties wil ik best wel de NSBer spelen hoor. Absoluut geen bezwaar tegen.
Die vriend van em kan vast een betere OP typen dan hij, wat wil je.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:11 schreef Koploperkopper het volgende:
Klacht: TS is jaloers
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."quote:Op zondag 29 juni 2008 18:10 schreef Karammel het volgende:
In dit soort situaties wil ik best wel de NSBer spelen hoor. Absoluut geen probleem mee.
ja, ff de sociale dienst bellen denk ik. Ken er ook zo een.... arbeidsongeschikte ex-directeur.. ww/wao-uitkering van 3 keer mijn maandsalaris en dan ook nog zwart bijklussen....quote:Op zondag 29 juni 2008 18:10 schreef Karammel het volgende:
In dit soort situaties wil ik best wel de NSBer spelen hoor. Absoluut geen probleem mee.
ons belastingeld meneer is 17 en krijgt volgend jaar een appartement cadeauquote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Terechte klacht overigens.
Ik kots op dat soort figuren
Even voor de duidelijkheid: Wat is zijn handicap precies?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
ons belastingeld meneer is 17 en krijgt volgend jaar een appartement cadeau
als je hem erop aanspreekt is het ja ik heb handicap
die gast kan gewoon alles
bijna 18quote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Je kunt nog helemaal geen uitkering aanvragen op je 17e. Klacht: TS is in het ootje genomen.
Denk ik
Misschien als-ie echt half tam is, maar dan zou TS er ook eentje moeten krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |