abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juni 2008 @ 17:39:06 #1
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59774889
Regelmatig maak ik het mee, dat mensen (vooral ouderen) in de supermarkt of in de trein tegen je aan gaan lopen lullen en hun hele levensverhaal tegen je kwijt willen. Om maar niet te spreken over zwervers, die ellenlange verhalen of discussies tegen je willen beginnen als je ergens rustig zit.

Een irritatie vanuit een hele ander hoek zijn de gedwongen gesprekken bij de kapper. Ik heb weleen de neiging om ze een vooraf geschreven briefje in de handen te duwen waarop ik ze uitleg wat ik voor werk doe, wat ik van het weer vind en wat ik dit weekend ga doen (of wanneer en waar ik op vakantie ga)

Kijk, ik heb echt geen probleem met een korte sociale dialoog in de rij / aan de kassa Integendeel: een beetje meer vriendelijkheid en respect maakt de samenleving alleen beter, maar zo'n gesprek hoeft niet meer dan een halve minuut te duren en geen dwingend karakter krijgen alsof je de persoon zijn maatschappelijk werker/ beste vriend bent.
Soms heb ik er gewoon geen zin in om andermans problemen aan te horen of om te ouwehoeren, enkel om de stilte op te vervangen.

Klacht: gedwongen of ongewenste gesprekken in het openbaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 29-06-2008 17:56:12 ]
The best firms advertise the least...
pi_59774912
Wanneer kom je uit de kast?
pi_59774915
Mensen die praten

Neerknuppelen dat volk!
Patat Friet
pi_59774932
TS is autist
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_59774940
Ts

zondag 29 juni 2008 @ 17:43:08 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_59774959
Ik ben het wel eens met dat stuk over de kapper.
Tics van je petten.
pi_59774984
Hey joooooo!!! Moet je horen man, wat ik vandaag allemaal gedaan heb.

Nou nou wat een dag was het vandaag he. Lekker weer maar toch verdomd veel wind. Afijn even in de tuin gezeten met bier natuurlijk je kent dat wel. Daarna lekker rondgetuft in de wagen, ja swa helemaal naar Breda gegaan joh. Maarre had daar eigenlijk niks te doen, dus toen maar weer terug gegaan. Beetje gesurft op internet, jaja op dat Fok!forum gezeten, toen kwam ik in dit kansloze topic terecht. Je kent dat wel. Maar ja ik dacht toch effe reageren want anders blijft dit zo leeg, je kent dat wel. (hoevaak had ik dat al gezegd?)

Kijk dit is echt zo'n topic waar alleen een Tong80 in reageert, je kent dat wel. Nou toedels he!!
pi_59774990
Overigens zullen de meeste zwervers geen gesprek met je aanknopen omdat ze zich moreel daartoe verplicht voelen ofzo
  zondag 29 juni 2008 @ 17:44:52 #9
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_59774991
LOL

gedwongen........uuhhh je hoefts niets terug te zeggen dat MAG
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_59775015
Sociaal contact
  zondag 29 juni 2008 @ 17:47:17 #11
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_59775032
Laatst vroeg er ook bij mij 1 welk perron de trein stond. Moest ik helaas zelfde trein nemen. Ik weet nu bij welke club die gevoetbald heeft, waar die woont, hoeveel broers die heeft.

I never workout
  zondag 29 juni 2008 @ 17:47:31 #12
220074 sugarrush
paarse katten zijn tof ^^
pi_59775037
Wie gaat er dan ook bij een zwerver zitten? :S
dans uit de maat
zo goed als je kan
zo goed als het gaat
  Redactie Games zondag 29 juni 2008 @ 17:51:53 #13
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_59775124
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 29 juni 2008 @ 18:05:56 #14
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59775350
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:47 schreef sugarrush het volgende:
Wie gaat er dan ook bij een zwerver zitten? :S
Ze komen naar mij toe met hun zatte kop en blikje bier in hun hand.
Soms heb ik daar ook geen bezwaar tegen en voor een discussie ben ik altijd wel te vinden, maar ga niet je hele levensverhaal aan me afratelen als ik geen tijd / zin of gewoon moe ben.
  zondag 29 juni 2008 @ 18:14:10 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59775504
Praten
Mensen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 29 juni 2008 @ 18:22:40 #16
220074 sugarrush
paarse katten zijn tof ^^
pi_59775632
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:05 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ze komen naar mij toe met hun zatte kop en blikje bier in hun hand.
Soms heb ik daar ook geen bezwaar tegen en voor een discussie ben ik altijd wel te vinden, maar ga niet je hele levensverhaal aan me afratelen als ik geen tijd / zin of gewoon moe ben.
zij kunnen toch niet weten dat jij moe bent. En anders sta je toch gewoon op en loop je weg. Ik zie het probleem niet
dans uit de maat
zo goed als je kan
zo goed als het gaat
  zondag 29 juni 2008 @ 18:45:29 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_59776010
Bij de kapper gebeurt het veel.... Alle belevenissen van de hele maand komt er uit in dat kwartiertje geknip.

EDIT: pardon stond ook al in de OP, niet goed gelezen.
How can I make this topic about me?
pi_59776105
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij de kapper gebeurt het veel.... Alle belevenissen van de hele maand komt er uit in dat kwartiertje geknip.

EDIT: pardon stond ook al in de OP, niet goed gelezen.
Maar dat vind ik nog wel leuk, als gozer zelfs. Beetje met dat wijf lullen, je hebt toch niks beters te doen. Plus kapsters zijn op een of andere manier vaak best
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59776183
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Maar dat vind ik nog wel leuk, als gozer zelfs. Beetje met dat wijf lullen, je hebt toch niks beters te doen. Plus kapsters zijn op een of andere manier vaak best
Als ze lekker is vind ik het ook wel leuk, is toch meestal het enige gesprek in de maand dat ik heb met een lekker wijf.
٩๏̯͡๏)۶
pi_59776214
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Als ze lekker is vind ik het ook wel leuk, is toch meestal het enige gesprek in de maand dat ik heb met een lekker wijf.

Mjah, mijn vaste kapsterdametje is idd erg lekker, leuke meid ook. Maar ja, karakter heb je niks aan als ze je pijpt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 29 juni 2008 @ 19:07:40 #21
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_59776406
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef sugarrush het volgende:

[..]

zij kunnen toch niet weten dat jij moe bent. En anders sta je toch gewoon op en loop je weg. Ik zie het probleem niet
Waarom zou ik dan weg moeten gaan, hij moet maar fijn ander gezelschap gaan zoeken?

Als jij tegen iemand praat en er komt weinig of geen respons terug, blijf je dan doorlullen?
Lijkt me dan toch duidelijk, dat die persoon daar geen behoefte aan heeft. De reden is onbelangrijk.
pi_59777037
Ik herken ze al als ze de coupe/bus binnekomen .

Ze scannen de hele coupe af voor oogcontact. Ik vermijd dit NADRUKKELIJK. Gelukkig zijn er altijd OV-noobs die uit vriendelijkheid dat oogcontact wel maken.

Zij zijn de lul. De zeikurd gaat naast zijn slachtoffer zitten en zegt: 'zozo dat is een hele onderneming, zo'n reis'. Waarna sommige newbs dan ook nog vragen waar de zeikurd heen gaat.

De zeikurd heeft zo'n aanmoediging NIET nodig om zijn verbale diarree over de newb uit te storten. Maar het is een mooi aanknopingspunt. De zeikurd zegt dan eerst een plaatsnaam, say A'dam. Dan laat hij een stilte van 2 á 3 seconden vallen, waarop hij vervolgt met waarom hij dan in A'dam moest zijn.

Meestal iets in de trant van: Ik moest naar mijn hulpverlener toe/ Ik bezocht de raad van de Kinderbescherming, want ik wil mijn dochter weer zien/ Mijn ex werd voorgeleid voor de rechtbank, hij was nogal gewelddadig.

En dan komt de rest van het verhaal. Het zijn van die mensen die shit gewoon aantrekken, ik weet niet waarom.

Ze laten graag bommetjes vallen. Ja, ik moest toen bij mijn oom wonen....

.....en die heeft mij dus fijn seksueel lopen misbruiken, hé.

Dat werk. Met ervaring , oefening en een stuitend gebrek aan beleefdheid zijn ze te vermijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmerseczeem op 29-06-2008 20:08:29 ]
pi_59777287
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:57 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Mjah, mijn vaste kapsterdametje is idd erg lekker, leuke meid ook. Maar ja, karakter heb je niks aan als ze je pijpt
Voor jou blijft het alleen bijpunten.

"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 29 juni 2008 @ 20:32:54 #24
220080 MrKuchkuch
Ugge Ugge Ugge
pi_59778195
quote:
Op zondag 29 juni 2008 19:38 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik herken ze al als ze de coupe/bus binnekomen .
Knipje
Ik herken je verhaal, en herken ook de mensen die het weleens doen. Vooral oudjes en zwerverachtige types. Je hebt dan ook nog van die figuren die er opzich nog wel normaal uitzien maar het beslist niet zijn.
Soms vind ik het wel grappig als ik zelf ook in een lolz bui ben ofzo.
Als ik dan geen zin heb dan zeg ik gewoon. "Nou ik vind het heel interessant bla bla bla, leuk u even gesproken te hebben, tot ziens!".
Als je dan in de trein zit en je moet eigellijk nog verder moet je net doen alsof je uitstapt en dan een wagon verders gaan zitten
pi_59778521
Mijn kapster vraagt echt ALTIJD: "heb je een vrije dag, vandaag?"

Nee, eigenlijk moest ik werken, nou goed.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')