Ik herken ze al als ze de coupe/bus binnekomen .
Ze scannen de hele coupe af voor oogcontact. Ik vermijd dit NADRUKKELIJK. Gelukkig zijn er altijd OV-noobs die uit vriendelijkheid dat oogcontact wel maken.
Zij zijn de lul. De zeikurd gaat naast zijn slachtoffer zitten en zegt: 'zozo dat is een hele onderneming, zo'n reis'. Waarna sommige newbs dan ook nog vragen waar de zeikurd heen gaat.
De zeikurd heeft zo'n aanmoediging NIET nodig om zijn verbale diarree over de newb uit te storten. Maar het is een mooi aanknopingspunt. De zeikurd zegt dan eerst een plaatsnaam, say A'dam. Dan laat hij een stilte van 2 á 3 seconden vallen, waarop hij vervolgt met waarom hij dan in A'dam moest zijn.
Meestal iets in de trant van: Ik moest naar mijn hulpverlener toe/ Ik bezocht de raad van de Kinderbescherming, want ik wil mijn dochter weer zien/ Mijn ex werd voorgeleid voor de rechtbank, hij was nogal gewelddadig.
En dan komt de rest van het verhaal. Het zijn van die mensen die shit gewoon aantrekken, ik weet niet waarom.
Ze laten graag bommetjes vallen. Ja, ik moest toen bij mijn oom wonen....
.....en die heeft mij dus fijn seksueel lopen misbruiken, hé.
Dat werk. Met ervaring , oefening en een stuitend gebrek aan beleefdheid zijn ze te vermijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmerseczeem op 29-06-2008 20:08:29 ]