Ze komen naar mij toe met hun zatte kop en blikje bier in hun hand.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:47 schreef sugarrush het volgende:
Wie gaat er dan ook bij een zwerver zitten? :S
zij kunnen toch niet weten dat jij moe bent. En anders sta je toch gewoon op en loop je weg. Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 29 juni 2008 18:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze komen naar mij toe met hun zatte kop en blikje bier in hun hand.
Soms heb ik daar ook geen bezwaar tegen en voor een discussie ben ik altijd wel te vinden, maar ga niet je hele levensverhaal aan me afratelen als ik geen tijd / zin of gewoon moe ben.
Maar dat vind ik nog wel leuk, als gozer zelfs. Beetje met dat wijf lullen, je hebt toch niks beters te doen. Plus kapsters zijn op een of andere manier vaak bestquote:Op zondag 29 juni 2008 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij de kapper gebeurt het veel.... Alle belevenissen van de hele maand komt er uit in dat kwartiertje geknip.
EDIT: pardon stond ook al in de OP, niet goed gelezen.
Als ze lekker is vind ik het ook wel leuk, is toch meestal het enige gesprek in de maand dat ik heb met een lekker wijf.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar dat vind ik nog wel leuk, als gozer zelfs. Beetje met dat wijf lullen, je hebt toch niks beters te doen. Plus kapsters zijn op een of andere manier vaak best
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als ze lekker is vind ik het ook wel leuk, is toch meestal het enige gesprek in de maand dat ik heb met een lekker wijf.
Waarom zou ik dan weg moeten gaan, hij moet maar fijn ander gezelschap gaan zoeken?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:22 schreef sugarrush het volgende:
[..]
zij kunnen toch niet weten dat jij moe bent. En anders sta je toch gewoon op en loop je weg. Ik zie het probleem niet
Voor jou blijft het alleen bijpunten.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Mjah, mijn vaste kapsterdametje is idd erg lekker, leuke meid ook. Maar ja, karakter heb je niks aan als ze je pijpt
Ik herken je verhaal, en herken ook de mensen die het weleens doen. Vooral oudjes en zwerverachtige types. Je hebt dan ook nog van die figuren die er opzich nog wel normaal uitzien maar het beslist niet zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:38 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik herken ze al als ze de coupe/bus binnekomen .
Knipje
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:32 schreef MrKuchkuch het volgende:
[..]
Als ik dan geen zin heb dan zeg ik gewoon. "Nou ik vind het heel interessant bla bla bla, leuk u even gesproken te hebben, tot ziens!".
Als je dan in de trein zit en je moet eigellijk nog verder moet je net doen alsof je uitstapten dan een wagon verders gaan zitten
Hier heb je 50 cent. Kan je iemand bellen die 't wel interesseert!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:32 schreef MrKuchkuch het volgende:
.
Als ik dan geen zin heb dan zeg ik gewoon. "Nou ik vind het heel interessant bla bla bla, leuk u even gesproken te hebben, tot ziens!".
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Wat voor mij wel goed werkte was de gebruiksaanwijzing van het douchegordijn op te ratelen, die was in het Zweeds. Niet dat ik die nou speciaal uit m'n hoofd had geleerd, maar iedere keer als ik stond te douchen zag ik die tekst erop staan, dus op den duur wist ik wel wat er stond. En echt niemand had door dat ik zei dat ze het douchegordijn met warm water af moesten spoelen en maandelijks moesten wassen hoor!
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
is toch meestal het enige gesprek in de maand dat ik heb met een lekker wijf.
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:05 schreef Maeghan het volgende:
-knip-
Ja, ik heb een vrije dag genomen omdat ik jou zo graag wil zienquote:Op zondag 29 juni 2008 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn kapster vraagt echt ALTIJD: "heb je een vrije dag, vandaag?"
Nee, eigenlijk moest ik werken, nou goed.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:39 schreef edcetera het volgende:
Regelmatig maak ik het mee, dat mensen (vooral ouderen) in de supermarkt of in de trein tegen je aan gaan lopen lullen en hun hele levensverhaal tegen je kwijt willen. Om maar niet te spreken over zwervers, die ellenlange verhalen of discussies tegen je willen beginnen als je ergens rustig zit.
Een irritatie vanuit een hele ander hoek zijn de gedwongen gesprekken bij de kapper. Ik heb weleen de neiging om ze een vooraf geschreven briefje in de handen te duwen waarop ik ze uitleg wat ik voor werk doe, wat ik van het weer vind en wat ik dit weekend ga doen (of wanneer en waar ik op vakantie ga)![]()
Kijk, ik heb echt geen probleem met een korte sociale dialoog in de rij / aan de kassa Integendeel: een beetje meer vriendelijkheid en respect maakt de samenleving alleen beter, maar zo'n gesprek hoeft niet meer dan een halve minuut te duren en geen dwingend karakter krijgen alsof je de persoon zijn maatschappelijk werker/ beste vriend bent.
Soms heb ik er gewoon geen zin in om andermans problemen aan te horen of om te ouwehoeren, enkel om de stilte op te vervangen.
Klacht: gedwongen of ongewenste gesprekken in het openbaar!
de koeien?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:57 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het soms ook irritant als andere mensen zo zinloos zitten te zwetsen. Echt, een gesprek hoeft niet altijd diepzinnig te zijn, zinloos ge-OH op z'n tijd is geen probleem. Maar als je probeert te studeren in de trein en er zitten dan twee bejaarden tegenover je zo'n tyisch geforceerd gesprek in een slecht huwelijk te voeren, dat is toch wel zo irritant... "Ja, de koeien staan nog wel laat buiten dit jaar". WHO GIVES A SHIT?
Nee, dan die jongelui die de hele tijd kletsen over waar ze gaan zuipen, met wie, wie het bier dan meeneemt...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:57 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind het soms ook irritant als andere mensen zo zinloos zitten te zwetsen. Echt, een gesprek hoeft niet altijd diepzinnig te zijn, zinloos ge-OH op z'n tijd is geen probleem. Maar als je probeert te studeren in de trein en er zitten dan twee bejaarden tegenover je zo'n tyisch geforceerd gesprek in een slecht huwelijk te voeren, dat is toch wel zo irritant... "Ja, de koeien staan nog wel laat buiten dit jaar". WHO GIVES A SHIT?
??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:27 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik zat een keer op de bus te wachten, kwam er zo'n opdringerig ventje een gesprek aanknopen. Ik had er helemaal geen zin in en gaf korte antwoorden, maar die gast bleef doorgaan over zijn eigen levensverhaal.
Mensen die niet ophouden
Toen de bus kwam, ging ik naast een vrouw zitten, zodat hij ergens anders moet zitten. Komt hij gvd tegenover me zittenBleek hij die vrouw te kennen en moest ik 2 levensverhalen door elkaar aanhoren.
Het lot
Al bijna 8 jaar op Fok...quote:Op zondag 29 juni 2008 18:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als ze lekker is vind ik het ook wel leuk, is toch meestal het enige gesprek in de maand dat ik heb met een lekker wijf.
Daaris niks mis mee. Er is wel iets mis met Bordeline-Tokkies die je hun hulpverleningsgeschiedenis opdringen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb zojuist een heerlijk gesprekje gehad met de cassiëre bij Dirk van de Broek, de arme vrouw zat er helemaal doorheen, alles ging al de hele dag fout, en begon eerst heel boos te klagen (niet over mij) na een beetje kletsen en een peptalk heeft ze me lachend uitgezwaaid en was weer helemaal opgepept, wat is daar nou mis mee?
ohquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:00 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Daaris niks mis mee. Er is wel iets mis met Bordeline-Tokkies die je hun hulpverleningsgeschiedenis opdringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |