ik heb wel eens buiten seks gehad, maar dat was bij een of ander feestquote:Op maandag 30 juni 2008 16:35 schreef Wakinyan het volgende:
Dat lijkt me altijd nog een keer geweldig om te doen, seks in de vrije natuur. Aan de andere kant ben ik dan wel weer zo'n schijterd dat ik niet denk dat het er (voorlopig iig) van zal komen
tjah, ene kant is dat natuurlijk ook wel weer leuk, dat je betrapt kunt worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef Wakinyan het volgende:
Het is vooral dat ik gewoon behoorlijk zeker moet zijn dat er niemand is. Voor mijn vriendin geldt dat nog veel sterker, want die kan er gewoon écht niet van genieten (laat staan komen) als ze het idee heeft dat we elk moment betrapt kunnen worden. En als zij er niet van kan genieten hoeft het van mij ook niet
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef tinkerbell- het volgende:
Buitensex is lekkerIn het water, in het bos, de duinen, maakt niet uit, maar goed, sex is overal lekker, dus wat dat betreft ...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef Nr.G het volgende:
je gaat dus in je eentje naakt bij de Bernisse liggen en dan sex hebben? Blote rukker in de bosjes dus?
Rollen mentos meenemenquote:Op donderdag 31 juli 2008 02:57 schreef funboyveertien het volgende:
Ik heb nog nooit naakt gezwommen en dat durf ik ook niet omdat me piemel nog niet groot is. We gaan naar frankrijk op vakantie en daar mag je geen zwembroek aan maar moet je een zwemslip aan. Dat wil ik ook niet omdat dan heel goed te zien is dat ik nog een kleine piemel heb. Weten jullie wat ik kan doen?
zijn genoeg plaatsen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef longstelts het volgende:
Naakt zwemmen is best lekker, ik hoop nog eens een plek te vinden ( buiten de sauna om) war dat ongestoord kan.
En daarna in de zee nemen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:32 schreef klapsigaar het volgende:
Eerst seks in de duinen en daarna je vriendin mee de zee in nemen.![]()
Dit vind ik nogal lachwekkend.. stond je vriend er langs toen je zo gehurkt zat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik houd niet van seks zonder condoom, omdat ik niet weet wat ik dan moet doen met lekkend sperma. Dus ik had gemengde gevoelens bij buitenseks. Maar doggy was de enige mogelijkheid, en daardoor liep het niet langs mn billetjes ofzo. Nadat hij klaar was ben ik gehurkt en liep het naar buiten. Maarja, dit is binnenshuis geen optie, dus ik houd nog steeds niet zo van seks zonder condoom
En je vriend/jij vind het geen goede optie om het sperma op de grond te laten belanden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
En daarna in de zee nemen?
Ik heb het deze zomer in Frankrijk gedaan. Met mn vriend en zn familie gaan zwemmen in een riviertje, en toen zijn we even langs het riviertje gaan wandelen en ergens in de bosjes gewipt. Was mn eerste keer, en het leek me niets om zijn sperma langs mn benen te hebben lopen, maar we deden het doggy dus ik kon meteen uitlekken en daarna even schoongespoeld in le Roubion!
Ik houd niet van seks zonder condoom, omdat ik niet weet wat ik dan moet doen met lekkend sperma. Dus ik had gemengde gevoelens bij buitenseks. Maar doggy was de enige mogelijkheid, en daardoor liep het niet langs mn billetjes ofzo. Nadat hij klaar was ben ik gehurkt en liep het naar buiten. Maarja, dit is binnenshuis geen optie, dus ik houd nog steeds niet zo van seks zonder condoom
Om daar vervolgens alleen maar Fok!kers tegen te komen?quote:Op woensdag 29 september 2010 01:48 schreef harm-1985 het volgende:
Misschien een lijst samenstellen van plekken waar het kan ?
Dat is er al http://naturisme.startkabel.nl/quote:Op woensdag 29 september 2010 01:48 schreef harm-1985 het volgende:
Misschien een lijst samenstellen van plekken waar het kan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |