ik heb wel eens buiten seks gehad, maar dat was bij een of ander feestquote:Op maandag 30 juni 2008 16:35 schreef Wakinyan het volgende:
Dat lijkt me altijd nog een keer geweldig om te doen, seks in de vrije natuur. Aan de andere kant ben ik dan wel weer zo'n schijterd dat ik niet denk dat het er (voorlopig iig) van zal komen
tjah, ene kant is dat natuurlijk ook wel weer leuk, dat je betrapt kunt worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef Wakinyan het volgende:
Het is vooral dat ik gewoon behoorlijk zeker moet zijn dat er niemand is. Voor mijn vriendin geldt dat nog veel sterker, want die kan er gewoon écht niet van genieten (laat staan komen) als ze het idee heeft dat we elk moment betrapt kunnen worden. En als zij er niet van kan genieten hoeft het van mij ook niet
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef tinkerbell- het volgende:
Buitensex is lekkerIn het water, in het bos, de duinen, maakt niet uit, maar goed, sex is overal lekker, dus wat dat betreft ...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef Nr.G het volgende:
je gaat dus in je eentje naakt bij de Bernisse liggen en dan sex hebben? Blote rukker in de bosjes dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |