Ga lekker zelf kansloos doen.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Als jij nu eens een beetje gaat hacken vent, dan hebben we over 2 jaar weer een leuke zondagmiddag..
???? terrorist of een windbuks voor karabijn aangezien?quote:Bij de doorzoeking van de ouderlijke woning van de 20-jarige verdachte is beslag gelegd op een computer, administratie en een karabijn. De man wordt vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Volgens mij heb je zo net het laatste nieuws gebrachtquote:Op zondag 29 juni 2008 19:26 schreef hooligun het volgende:
wanneer krijgen we meer nieuws, op Brein staat dat hij al voorgeleid zou zijn.
http://www.anti-piracy.nl/nieuws/bericht.asp?nieuwsberichtid=134
Dank je.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Nogmaals, als het om dezelfde Maddox gaat he? Want je quote me maar ten dele...
http://www.gamer.nl/doc/38699
27-6-2008quote:Op zondag 29 juni 2008 19:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zo net het laatste nieuws gebracht
Neequote:Op zondag 29 juni 2008 19:57 schreef Sar2007 het volgende:
Nog geen (echt) nieuws dus sinds deeltje 6?
Als Maddoxx slim is dan buit hij straks zijn gevangenschap in de States gigantisch uit en gaat hij betaalde columns schrijvenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:04 schreef Gutz het volgende:
topicreeks zal nu wel doodbloeden, over Maddoxx zullen we nooit meer wat horen.
Over 20 jaar berichtje in de krant dat Cybercriminineel uit 2008 vanuit Amerika weer naar Nederland mag
Nieuwe spelling zeker..quote:Op zondag 29 juni 2008 20:06 schreef bloodacolyte het volgende:
er kan nog wel een topicje bijkomen vindt ik
Het kan onmogelijk een hoax zijn, allemaal betrouwbare media melden het en dat het de persoon is waar we over praten is al een paar keer keihard aangetoond.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is allemaal een hoax. Niemand is zo stom om zijn hackersnaam te gebruiken als forumnickname.Zou je denken in ieder geval. Ik doe ook maar een gok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |