Arme Maddoxx kun je een beetje vergelijken met een spion die heel erg opschept over zijn spannende spionage praktijken en vervolgens gepakt word en die van de aardbodem is verdwenen.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:05 schreef roburt het volgende:
Koalabier, jij schroeft het indianen verhaal gevoel goed omhoog
Ik zat aan exact hetzelfde te denken, ik hoop van harte voor hem dat dit niet de situatie is. Dat gun je zo een puisterige puber die even de realiteitszin kwijt was geraakt ook weer niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:54 schreef Koalabier het volgende:
Maar tja, gaat hij lekker lullen met de Politie, FBI e.d. heeft hij dus een probleem met de mensen uit Rusland (of welk land ter wereld dan ook, want ze zitten overal), en gaat hij lekker praten, heeft hij ook bij hen een probleem.
Hij komt hier nooit meer uit.
Wat is even? Twee jaar?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dat gun je zo een puisterige puber die even de realiteitszin kwijt was geraakt ook weer niet.
Ik schoot in de lach van de laatste zich, hoewel het best zielig is als je zo bent en hier in terecht komt. Maar als je ook zo z'n fok profiel bekijkt, met postcode als 31337, etc. dan ben je nog zieliger dan een 12 jarige kid die wat msn hackt etc. en daarover opschept. Maar een 20 jarige die met zulke activiteiten bezig is en dan daarover opschept? Wat mij betreft mag hij dan opscheppen in de Amerikaanse gevangenis met medegedetineerden, maar zover komt ie niet, die zullen hem zo uitlachen dat hij alleen daar al door met stress al z'n puisten openspringen.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zat aan exact hetzelfde te denken, ik hoop van harte voor hem dat dit niet de situatie is. Dat gun je zo een puisterige puber die even de realiteitszin kwijt was geraakt ook weer niet.
Dit lijkt me logisch, alleen moet die identiteit nog vast gesteld worden op een manier zodat de rechter er wat mee kan.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waar het in deze denk ik om draait is dat er vanuit het desbetreffende account paypal gegevens op dat Russische forum werden geplaatst. Welke identiteit erachter schuilt lijkt me irrelevant, feit blijft dat het om een strafbaar feit gaat.
[..]
Als er miljoenen om gaan in die business dumpen ze dat echt niet op een openbaar forum.quote:Vandaar dat ik het dubieus noem dat een dergelijk forum met hackers die paypal accounts posten openbaar toegankelijk is, en de mogelijke identiteit achter het account die deze plaatste pas in zo een relatief laat stadium werd opgepakt.
[..]
Als iedereen met een strafblad werkeloos zou zijn, dan zouden we in dit land veel meer werkelozen hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:08 schreef PDOA het volgende:
Mooi kut. Kom je straks vrij kom je nergens meer aan de bak vanwege je strafblad.
Zodra iemand als Jasper H wilt solliciteren krijg je een opmerkelijk gesprek........ kijk eens meneer, kijk eens wat ik heb gedaan, ik heb die gehackt, dat gehackt, zus gehackt, cool hé?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als iedereen met een strafblad werkeloos zou zijn, dan zouden we in dit land veel meer werkelozen hebben
Ik zie het nietquote:Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij zit er nog een restje van maddoxx in de valve site
Check de 'get steam now' link![]()
Met de groeten van onze Rus![]()
Voor bepaalde functies kan het echter wel tegen je werken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als iedereen met een strafblad werkeloos zou zijn, dan zouden we in dit land veel meer werkelozen hebben
Ja duh, bij de politie zal hij niet zo makkelijk aan de bak komen met een strafblad, maar als hij nou echte computervaardigheden gaat leren en dan de beveiliging in gaat, waarbij de werkgever weet dat 'hij vroeger hacker is geweest' dan kan dat best wel in zijn voordeel werken.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor bepaalde functies kan het echter wel tegen je werken.
Schijt aan allesquote:Op zondag 29 juni 2008 17:32 schreef Rolmaat het volgende:
zal wel met een sisser aflopen.
Waar?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:40 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij zit er nog een restje van maddoxx in de valve site
Check de 'get steam now' link![]()
Met de groeten van onze Rus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |