Super gemaakt.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:20 schreef Blawh het volgende:
Verstuurd, paar lastigen erbij inderdaad. Ben blij als ik er 6 goed heb.
Je mag alles gebruiken, ik kan het namelijk niet controleren.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:35 schreef Rumille het volgende:
Zit te twijfelen over 6. Mag je eigenlijk internet/youtube gebruiken?
Geen idee hoe dat moet. Ik heb gewoon alles al als mp3 en ik knip het juiste stukje.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
is het misschien mogelijk om de volgende keer alles enigszins op hetzelfde volume op te nemen?
Twijfelde je of die "quote:Op zondag 29 juni 2008 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel veel Ajax goals weer.
Ja en de overige 30 van goals tegen Ajax, of door Ajacieden in oranje.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Vijf van de 35 fragmenten zijn Ajax goals. Schokkend.
Dan luister je niet?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en de overige 30 van goals tegen Ajax, of door Ajacieden in oranje.
Dat je minder goals uit wedstrijden van Ajax wilt dat kan ik begrijpen. Maar zeuren over Ajacieden in Oranjequote:Op zondag 29 juni 2008 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en de overige 30 van goals tegen Ajax, of door Ajacieden in oranje.
Nee, ik heb alleen alle Oranje-goals van EK/WK's, wat Eredivisie goals (Ajax, Feyenoord, PSV) en wat Europese goals. Maar als TR het beter weet, moet hij maar eens het internet afzoekenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:29 schreef Rumille het volgende:
Robbie is teleurgesteld dat er geen FC Den Bosch goals zijn.
Ray, heb je niet ergens een goal van Den Bosch tegen Ajax?
Zal wel komen omdat jij keer op keer commentaar en stomme one-liners plaatst als ik dingen als dit post.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze happen weer lekker vandaag.
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:52 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, dit dekselse spelletje moet voor mij toch te doen zijn.
Verlos me uit mn lijdenquote:
quote:
Dat meen je nietquote:
4 is makkiequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:35 schreef ElYefe het volgende:
Verstuurd! Ben weer benieuwd. Vond overigens niemand 4 lastig? 4 en 7 kwam ik niet uit..
Klopt, ik stuur hem morgen in.. Ok?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef RayMania het volgende:
Nog geen inzending binnen die een worldcup achter zijn/haar naam verdient.
Daar is 7 (en misschien ook wel 4) gewoon te lastig voor. Ben trouwens wel een voorstander van moeilijke edities als deze.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef RayMania het volgende:
Nog geen inzending binnen die een worldcup achter zijn/haar naam verdient.
Beetje afwisseling inderdaad. Er zitten nu acht relatief makkelijke bij, een wat moeilijkere en een extreem moeilijke.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef sjutt het volgende:
[..]
Daar is 7 (en misschien ook wel 4) gewoon te lastig voor. Ben trouwens wel een voorstander van moeilijke edities als deze.
Inderdaad, huisgenoten die schreeuwen 'He idioot, nu kennen we het wel!!'...schering en inslag hier.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan het fragment dromen ondertussen haha...
Oh, wat onduidelijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Krijg je dan dat er meerdere edities tegelijk bezig zijn?
Maar geen wereldcupje?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:17 schreef RayMania het volgende:
Alles tot nu toe nagekeken. #7 is een keertje geraden.
Dat is toch juist leukquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verstuurd, weet zeven ook niet. Het mag trouwens ook wat minder anti-Feyenoord.
Oh, de antwoorden dump ik morgen misschien wel, maar nakijken wordt toch echt ergens in het weekend.quote:
Omdat ik nog steeds het gevoel heb dat ik ergens een fout gemaakt hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom heb je de rest van je bericht weer weggehaald?
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:57 schreef mcyodogg het volgende:
Toch Nederland Tsjechie bij 5. Ik dacht het zal toch niet weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |