Wel een held met een rode kaartquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef dndiek het volgende:
Van the Man wat een held toch!
Ach ja, dit weekend zijn de Nederlandse spelers in het buitenland gewoon vervloekt:quote:
Robben? vd Vaart toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Ruud, Bommel en VD Vaart allen rood dit weekend.
Robben zal nooit van zijn leven rood krijgen of het moeten 2 mislukte schwalbes zijn.quote:
ja, bedoelde ikquote:
Wou ik ook net vragen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef Skwish het volgende:
Geldt zo'n rode kaart ook meteen voor de competitie duels?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:36 schreef WeebI het volgende:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL DEL MADRIIIIIIIIIIIIIIID
GOOOOOOOOOOOOOL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
JAJAJAJAJA![]()
![]()
![]()
Volgens de commentator geldt het pas weer voor de volgende supercup-finale. Maar goed, hij riep ook enthousiast dat het 2-1 werd met 1 man minder (ipv 2 minder..).quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:37 schreef Skwish het volgende:
Geldt zo'n rode kaart ook meteen voor de competitie duels?
Ik heb hem bij Chelsea 1x een echt verkeerde tackle zien maken tegen West Bromwich. Kreeg ie ook rood voor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Robben zal nooit van zijn leven rood krijgen of het moeten 2 mislukte schwalbes zijn.
Heb Robben nog nooit iets gemeens zien doen.
Aanvallers moeten ook geen slidings makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb hem bij Chelsea 1x een echt verkeerde tackle zien maken tegen West Bromwich. Kreeg ie ook rood voor.
Maar zal wel uit onkunde komen.
Zelfs een plaatje gevondenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aanvallers moeten ook geen slidings maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |