hmmz, das nogal een eind rijdenquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Melkweg
(Speciale DVD opname show, schijnt het)
Jups !quote:Op donderdag 4 september 2008 23:38 schreef ThE_ED het volgende:
Gaat er nog iemand 20 september naar Finntroll trouwens?
Het is voor Lars ook niet makkelijk links en rechts gepasseerd te worden door elke band in het genre die een betere drummer heeft.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik heb vooral het idee dat ze Lars wat hard in de mix hebben gezet om het niet altijd even indrukwekkende drumwerk een beetje te compenseren, ofzo.
Allright, ik ga samen met Black_Tulip.quote:Op vrijdag 5 september 2008 03:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups !![]()
En vooraan !
Op die DvD zal ik komen !
ja, wij kunnen ook wel een keer samen ergens heen karren. met z'n tweeën vind ik het minder erg om een eind te rijden dan alleenquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, ik kan de 20e niet, Fintroll is wel grappig
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, wij kunnen ook wel een keer samen ergens heen karren. met z'n tweeën vind ik het minder erg om een eind te rijden dan alleen
Er zijn nog kaartjes volgens mijquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, wij kunnen ook wel een keer samen ergens heen karren. met z'n tweeën vind ik het minder erg om een eind te rijden dan alleen
is goedquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
We zwaaien wel naar je vanaf de DVD
Tsja, de moeilijkheid is altijd dat je niet direct meer data hebt van het onderzoek. Dus idd nu moeilijk te zien wat er bij mensen die meerdere muzieksoorten leuk vinden gebeurd. Echter het voorkomen van die mensen hoeft niets af te doen aan een correlatie tussen (voornamelijk) metal leuk vinden en een eigenschap, natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:21 schreef Syb-rund. het volgende:
Bagger onderzoek, iedereen heeft high self esteem, is outgoing etc.
en hoe zit het dan met mensen die meerdere muzieksoorten leuk vinden!
Hun webzijde zegt 1 september, maar lijkt me dat 1 van de twee dan een typo is.quote:Op zondag 7 september 2008 11:25 schreef Tokus het volgende:
bedoel je Dawn? op m'n infosheet staat 10 september.
Wat ThE_ED zegt. Ik lees dat hij 1 september uit komt, maar hun CD-presentatie is op 18 sept. Dat ligt wel ver uit elkaar. Dan zou 10 sept wel logischer zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 11:25 schreef Tokus het volgende:
bedoel je Dawn? op m'n infosheet staat 10 september.
Hoezo uitgelekt? Die cd is afgelopen week uitgekomen.quote:Op zondag 7 september 2008 23:18 schreef Shivo het volgende:
nieuwe Apokalyptischen Reiter is ook uitgelekt trouwens.
DAn is ie niet uitgelekt maar heb ik hem nu opgepikt.quote:Op maandag 8 september 2008 05:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hoezo uitgelekt? Die cd is afgelopen week uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |