Nou vooruit. Maar het staat ook gewoon op m'n site hoor, bij contact infoquote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik was op vakantie, maar had ervoor weer om je adres gevraagd, want door een of andere lame arse server crash was al mijn e-mail ineens pleitte dus als je me dat weer wilt PM'em (to be safe), doe ik hem direct op de post.
Een vriend van vroeger van me stond er met "Onheil" heb ik begrepen. Hoe was dat?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef Syb-rund. het volgende:
Stonehenge was tof! wel jammer van de regenbui bij entombed, en een gemold shirt
Leng t'che was de beste band daar eigenlijk, maar sinds wanneer hebben ze die nieuwe zanger echt, ik was daar nog niet van op de hoogte;p.
nog meer Stonehenge=-gangers?
Ah, de bassist van mijn band drumt voor Onheilquote:Op zondag 27 juli 2008 10:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een vriend van vroeger van me stond er met "Onheil" heb ik begrepen. Hoe was dat?
Oh.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nou vooruit. Maar het staat ook gewoon op m'n site hoor, bij contact info
Coolquote:Op zondag 27 juli 2008 11:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah, de bassist van mijn band drumt voor Onheil
In Dordt is nu ook een Metalzone las ik ergens, maar die is niet alle dagen open dus ik ben d'r nog niet geweest. Meestal ga ik naar de Metal Basement van de Sounds hier in R'dam.quote:Gisteren ben ik trouwens voor het eerst naar de Metalzone winkel in Tilburg geweest (en daardoor moest ik dwars door het leed dat Tilburgse Kermis heet). Wel een leuke winkel, maar het is nog maar 3 weken open dus er is nog niet superveel keuze (Wat betreft Doom Metal dan, 2 rijtjes cd's). Black Metal was gelukkig wel wat meer keuze, net als de meeste andere genres daar
Uiteindelijk toch weer een paar tientjes lichter
Die gast die ik ken komt uit een dorpje bij Roosendaal, maar ik geloof dat er idd ook twee in zitten uit de Drechtsteden. Komt volgens mij omdat het een samenvoeging is van andere eerdere bands. (oa "Martyr")quote:Op zondag 27 juli 2008 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben in de metalzone in Dordrecht geweest een leuke winkel. Als ik weer geld heb ga ik daar vaker heen.
Onheil dat zijn toch Dordtenare? Volgens mij ken ik de zanger van Onheil.
Ja, heh, terwijl er eerst een aantal dicht gingen, volgens mij?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef Tokus het volgende:
de Metalzones schieten ook ineens als paddestoelen uit de grond, zo lijkt het.
*kern krijs*quote:
Die fout in de titel maken nogal veel mensen, maar zo slaat het echt nergens opquote:Op zondag 27 juli 2008 14:03 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Death - individual trough patterns
Ik heb in het voorprogramma van Iron Maiden Warrant gezien (ja, die jongens van Cherry Pie) en die coverden daar Balls to the wall. Accept is dan plotseling niet zo flauwtjes meerquote:Op zondag 27 juli 2008 13:17 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, Accept blijft toch wel klassiek.
Heb ze op die reunion tour met Udo nog gezien, toch wel leuk en ze hebben een aantal sterke nummers, echter het doet ook wel iets flauwtjes aan als je het vergelijkt met wat er nu allemaal is.
Ken ik niet, Cherry Pie zegt me niks.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb in het voorprogramma van Iron Maiden Warrant gezien (ja, die jongens van Cherry Pie)
Nou vind ik dat ook wel een van de modernst klinkende nummers, en ik denk dat je er wel lekker je eigen draai aan kunt geven. Maar bedoel je nu dat ze het heel rauw coverden, of dat het zo lafjes was dat Accept er Black Metal bij leek?quote:en die coverden daar Balls to the wall. Accept is dan plotseling niet zo flauwtjes meer.
Uhu, jammer dat een 80's Pantera comeback er niet in zitquote:
Ik laat de muziek voor zich spreken denk ikquote:Op zondag 27 juli 2008 15:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ken ik niet, Cherry Pie zegt me niks.
[..]
Nou vind ik dat ook wel een van de modernst klinkende nummers, en ik denk dat je er wel lekker je eigen draai aan kunt geven. Maar bedoel je nu dat ze het heel rauw coverden, of dat het zo lafjes was dat Accept er Black Metal bij leek?
Ik was het idd. net maar eens gaan bekijken en ik denk dat ik het dan toch maar bij Accept houd ja.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik laat de muziek voor zich spreken denk ik.
Het dieptepunt in de Maidenvoorprogramma's die ik heb gezien. En ik ben nou ook nauwelijks een fan van Funeral for a Friend en The Almighty (wie? bandje van vriendje van Vanessa Warwick (wie? presentatrice van Headbanger's Ball rond die tijd))quote:Op zondag 27 juli 2008 19:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik was het idd. net maar eens gaan bekijken en ik denk dat ik het dan toch maar bij Accept houd ja.
Ja, maar die hadden wél een gruntende dwerg als drummer!quote:Op zondag 27 juli 2008 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het dieptepunt in de Maidenvoorprogramma's die ik heb gezien. En ik ben nou ook nauwelijks een fan van Funeral for a Friend .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |