quote:Waar kan ik een werkende Running Tool Order vinden van Wacken ?
die op de site werkt niet
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:23 schreef Tokus het volgende:
Ja een n00b opent het topic, dan krijg je dat
Klinkt als iets met potentie inderdaad, maar eens even luisteren straks.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:26 schreef nipeng het volgende:
Ook Trinacria ~ Travel Now Journey Infinitely gehaald.
Samenwerkingsverband met gasten van Enslaved, Fe-mail en nog wat.. Snel even beluisterd in de winkel maar het klonk wel bijzonder en spectaculair.
Klinkt wel ok.. !quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:26 schreef nipeng het volgende:
Ook Trinacria ~ Travel Now Journey Infinitely gehaald.
Samenwerkingsverband met gasten van Enslaved, Fe-mail en nog wat.. Snel even beluisterd in de winkel maar het klonk wel bijzonder en spectaculair.
quote:Loud from the South (LFTS) wordt een nieuwe merknaam in metal; jaarlijks zullen er meerdere evenementen worden georganiseerd door de partners Loud Noise en Zuid Events, met als hoogtepunt het openluchtfestival "Loud from the South" aan het eind van de zomer.
Dit festival komt tegemoet aan de belangrijkste wensen van de liefhebbers: met een biertje in je hand, samen met je vrienden op een relaxte manier naar een goede metalband kijken. LFTS kiest daarbij voor 2 podia met een om-en-om programma: iedere bezoeker kan alle bands zien en hoeft geen keuze te maken uit een overvol programma met overlappende tijden.
En laten we vooral niet vergeten te vermelden dat er ook een datum bekend is. Het eendaagse Loud From The South Open Air festival vindt plaats op zaterdag 30 augustus 2008 in Eindhoven. Het festivalterrein bevindt zich bij het Klokgebouw en NS station Eindhoven-Beukenlaan.
quote:Line-up Loud from the South compleet &
Ticketverkoop in Duitsland en België ook van start
Het programmaschema van LOUD FROM THE SOUTH is sinds vandaag officieel compleet. DARK TRANQUILLITY en NORTHER zijn toegevoegd aan de line-up van het festival.
Het is zover, de line-up voor de eerste editie van het metalfestival LOUD FROM THE SOUTH is rond. Op 30 augustus zullen er 12 bands op de 2 podia staan op het terrein van het Klokgebouw (Strijp-S) in Eindhoven, waaronder SOULFLY en CARCASS. Vandaag kunnen we de laatste twee bands aankondigen: de Gothenburg metallers van DARK TRANQUILLITY (S) en de melodieuze death metal band NORTHER (FIN).
De voorverkoop loopt reeds via Ticketservice. Vanaf 9 juli zijn er ook via de Rock Hard webshop en alle Metal Zone winkels. Hiermee maakt LFTS het ook mogelijk om voor de Belgische en Duitse buren gemakkelijker een ticket te kopen voor het festival.
DARK TRANQUILLITY´s laatste studio album ´Fiction´ verscheen eind vorig jaar en mocht al vele positieve kritieken in ontvangst nemen. De band bestaat al sinds begin jaren negentig en maakt deel uit van de eerste lichting zogenaamde Gothenburg metal waar ook mede stadgenoten In Flames deel van uit maken. De zangers van beide bands wisselden zelfs onderling na ieders eerste plaat. DARK TRANQUILLITY zette zich definitief op de kaart met mijlpaal ´The Gallery´ uit 1995, een blauwdruk voor velen na hen. En om dat kracht bij te zetten zal de band een exclusieve Benelux festival show doen op LOUD FROM THE SOUTH.
Het Finse NORTHER bracht begin dit ´N´ uit, een logisch vervolg op ´Til Death Unites Us´ uit 2006. Hierop laat de band horen dat het tot de top van de Finse (en Europese) melodieuze death metal hoort, alhoewel er ´N´ ook cleane vocalen te horen zijn. NORTHER is geen vreemde op de Nederlandse podia; zowel op eigen tours als in deze lente als special guest van Turisas lieten ze al zien dat hun performance spettert aan alle kanten.
Met deze bands is er een prima balans gecreëerd voor de jonge en oude metalliefhebber. De line-up biedt exclusieve shows, nieuwe releases, een comeback én een afscheid, nostalgie en actualiteit.
De 2 podia zijn dusdanig geprogrammeerd, dat je alle bands kunt zien; tussendoor haal je nog even een biertje voor een schappelijke prijs. Dát is de sfeer en beleving van LOUD FROM THE SOUTH.: een ontmoetingsplek voor de liefhebbers van deze pure muziek!
Nee, ik was op vakantie, maar had ervoor weer om je adres gevraagd, want door een of andere lame arse server crash was al mijn e-mail ineens pleitte dus als je me dat weer wilt PM'em (to be safe), doe ik hem direct op de postquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef Tokus het volgende:
he had je die cd nou al 's opgestuurd?
Nou vooruit. Maar het staat ook gewoon op m'n site hoor, bij contact infoquote:Op zondag 27 juli 2008 00:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, ik was op vakantie, maar had ervoor weer om je adres gevraagd, want door een of andere lame arse server crash was al mijn e-mail ineens pleitte dus als je me dat weer wilt PM'em (to be safe), doe ik hem direct op de post.
Een vriend van vroeger van me stond er met "Onheil" heb ik begrepen. Hoe was dat?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:44 schreef Syb-rund. het volgende:
Stonehenge was tof! wel jammer van de regenbui bij entombed, en een gemold shirt
Leng t'che was de beste band daar eigenlijk, maar sinds wanneer hebben ze die nieuwe zanger echt, ik was daar nog niet van op de hoogte;p.
nog meer Stonehenge=-gangers?
Ah, de bassist van mijn band drumt voor Onheilquote:Op zondag 27 juli 2008 10:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een vriend van vroeger van me stond er met "Onheil" heb ik begrepen. Hoe was dat?
Oh.quote:Op zondag 27 juli 2008 09:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nou vooruit. Maar het staat ook gewoon op m'n site hoor, bij contact info
Coolquote:Op zondag 27 juli 2008 11:11 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah, de bassist van mijn band drumt voor Onheil
In Dordt is nu ook een Metalzone las ik ergens, maar die is niet alle dagen open dus ik ben d'r nog niet geweest. Meestal ga ik naar de Metal Basement van de Sounds hier in R'dam.quote:Gisteren ben ik trouwens voor het eerst naar de Metalzone winkel in Tilburg geweest (en daardoor moest ik dwars door het leed dat Tilburgse Kermis heet). Wel een leuke winkel, maar het is nog maar 3 weken open dus er is nog niet superveel keuze (Wat betreft Doom Metal dan, 2 rijtjes cd's). Black Metal was gelukkig wel wat meer keuze, net als de meeste andere genres daar
Uiteindelijk toch weer een paar tientjes lichter
Die gast die ik ken komt uit een dorpje bij Roosendaal, maar ik geloof dat er idd ook twee in zitten uit de Drechtsteden. Komt volgens mij omdat het een samenvoeging is van andere eerdere bands. (oa "Martyr")quote:Op zondag 27 juli 2008 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben in de metalzone in Dordrecht geweest een leuke winkel. Als ik weer geld heb ga ik daar vaker heen.
Onheil dat zijn toch Dordtenare? Volgens mij ken ik de zanger van Onheil.
Ja, heh, terwijl er eerst een aantal dicht gingen, volgens mij?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:43 schreef Tokus het volgende:
de Metalzones schieten ook ineens als paddestoelen uit de grond, zo lijkt het.
*kern krijs*quote:
Die fout in de titel maken nogal veel mensen, maar zo slaat het echt nergens opquote:Op zondag 27 juli 2008 14:03 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Death - individual trough patterns
Ik heb in het voorprogramma van Iron Maiden Warrant gezien (ja, die jongens van Cherry Pie) en die coverden daar Balls to the wall. Accept is dan plotseling niet zo flauwtjes meerquote:Op zondag 27 juli 2008 13:17 schreef ThE_ED het volgende:
Tsja, Accept blijft toch wel klassiek.
Heb ze op die reunion tour met Udo nog gezien, toch wel leuk en ze hebben een aantal sterke nummers, echter het doet ook wel iets flauwtjes aan als je het vergelijkt met wat er nu allemaal is.
Ken ik niet, Cherry Pie zegt me niks.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb in het voorprogramma van Iron Maiden Warrant gezien (ja, die jongens van Cherry Pie)
Nou vind ik dat ook wel een van de modernst klinkende nummers, en ik denk dat je er wel lekker je eigen draai aan kunt geven. Maar bedoel je nu dat ze het heel rauw coverden, of dat het zo lafjes was dat Accept er Black Metal bij leek?quote:en die coverden daar Balls to the wall. Accept is dan plotseling niet zo flauwtjes meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |