Hij kwijlde uit zijn anus!quote:Ik heb last van obstipatie en buikpijnen en slijmverlies vanuit mijn anus.
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:57 schreef Zenon het volgende:
Van de site http://www.freewebs.com/dustyvdtuin
[..]
Hij kwijlde uit zijn anus!![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef reetveter het volgende:
Petra (166)
9 mei, 00:11
Als je vloekt doodt god een baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agewisseld met het verplichte Ik-Had-een-eetstoornis-verhaal. Als je die bladen mag geloven woedt er een vrijwillige anorexiahongersnood in NLquote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef Scaurus het volgende:
In de vrouwenbladen sterft het ook van de kanker. In elk nummer van de Margriet of Linda staat wel zo'n huillie verhaal over borstkanker.
wat kan mij dat schelen pm haar msn isquote:Op zondag 29 juni 2008 18:08 schreef Bolster het volgende:
Mindy is bang voor drugs en ze heeft een vriendjeAnders had ik haar toch ook al kenkerhard gebaldd jeweettog!
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:13 schreef Bolster het volgende:
Ik houd haar toch lekker voor mezelf!
En ze vindt het niet liev als ik dat doe :$
Ze is wel neukbaar.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef Bolster het volgende:
reetveter kan geen leuke meisjes vinden
Of coursequote:Op zondag 29 juni 2008 18:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent gewoon gierig, bang dat ik haar afpak
Fuck jou dan, ik had haar vriendin toegevoegd en die heeft msn gegevenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:27 schreef Bolster het volgende:
Ze is offline schattie maar dan krijgt ze dat meteen als ze zich aanmeldt! Fuck jullie! Don't steal mah girlz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |