Ok. Dat wist ik niet. In dat geval, mag deze dicht. Dan ga ik er wel mee op een kleedjesmarkt zitten.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens mij vallen ze wel onder de wapenwet en mag je ze dus niet hier verkopen.
Lijkt mij irrelevant. Ik zei ook niet dat ze mooier zijn, maar dat IK ze mooier vond. Als jij een auto verkoopt vraag ik ook niet of ik eerst je nieuwe mag zien. Heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Plaats eens foto van je andere, ik wil zien of die inderdaad mooier zijn
Jawel hoor, blanke wapens als deze zijn vrij.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens mij vallen ze wel onder de wapenwet en mag je ze dus niet hier verkopen.
Ah, interessant. Heb je toevallig een link waar ik hier iets over kan lezen? En wat zijn "blanke wapens"? Als ze niet geslepen zijn ofzo?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jawel hoor, blanke wapens als deze zijn vrij.
Alleen om te bezitten overigens, niet om te 'dragen'.
Blanke wapens zijn in principe messen en zwaarden. Ze mogen ook best geslepen zijn, maar messen in ieder geval alleen aan 1 kant. Zwaarden als deze vallen dus onder Categorie IV, en die mag je voorhanden hebben, maar dus niet dragen in het openbaar. Ongewenste blanke wapens als stilleto's vallen oncer Cat I, die mag je dus in principe niet bezitten tenzij je een ontheffing hebt.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:56 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ah, interessant. Heb je toevallig een link waar ik hier iets over kan lezen? En wat zijn "blanke wapens"? Als ze niet geslepen zijn ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |