In de Brutus...quote:Op zondag 29 juni 2008 22:41 schreef Inverted_World het volgende:
In Amersfoort, zijstraatje van De Hof, sowieso.
Dus echt blond haar blauwe ogen? ja.... ik ken eiegenlijk geen scandinaviers ...quote:
Daar kwamen we oorspronkelijk vandaan. Maar dat is al wat jaartjes geleden hoorquote:
Dan wordt het hoog tijd dat we jullie weer terugsturen en wij weer richting Venus vertrekken! (Wat een kutboek was dat trouwens.)quote:Op maandag 30 juni 2008 10:10 schreef MrDice het volgende:
Daar kwamen we oorspronkelijk vandaan. Maar dat is al wat jaartjes geleden hoor
Dat was dan ook de enige reden dat we van mars zijn vertrokken.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat we jullie weer terugsturen en wij weer richting Venus vertrekken! (Wat een kutboek was dat trouwens.)
Die zit toch niet aan de Hof? Maar aan het lieve vrouwenplein?quote:
dus jij wilt keiharde beestachtige sex zonder romancequote:Op zondag 29 juni 2008 17:37 schreef aychelle het volgende:
[quote]Op zondag 29 juni 2008 16:04 schreef mounirk het volgende:
uhuh .... Itilianen zijn ckrsAlleen vertonen ze wel een beetje te romantisch gedrag.
hahaha ... neeh maar ik bedoel met romatisch gedrag veel geslijm praat bloemetjes lieve woordjes en zwoele blikken.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dus jij wilt keiharde beestachtige sex zonder romance
Nee hoor, ik vind dat we in NL genoeg mooie vrouwen hebben.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef kwaakvaak het volgende:
typisch vrouwelijk antwoord, overal behalve hier uiteraard. Maar gelukkig zijn mannen net zo erg. Wat je van ver haalt is intressanter dan gewoon boerekool uit de weide net buiten het dorp
wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |