Krijg opnieuw de kriebels als ik dat stel ziequote:Op zondag 29 juni 2008 12:16 schreef Copycat het volgende:
http://s291.photobucket.com/albums/ll319/indo92/?action=view¤t=DSCF0058.flv
Brian en Amanda spreken hun fans toe. Nagenoeg onverstaanbaar, helaas.
Maar Brian sluit wel af met de woorden van Alex ...
Je bedoelt gewoon een warm gevoel van binnenquote:Op zondag 29 juni 2008 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg opnieuw de kriebels als ik dat stel zie
Ja zo'n gevoel van die twee willen elkaar graag "beschermen"quote:Op zondag 29 juni 2008 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een warm gevoel van binnen
Hoe Amanda vol adoratie naar haar God kijktquote:Op zondag 29 juni 2008 12:16 schreef Copycat het volgende:
Misschien is dat niet zo gek. Hij kan haar nu ongestoord keihard behandelen (in bed) en dat vindt ze waarschijnlijk erg zorgzaam.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe Amanda vol adoratie naar haar God kijkt
En dat is maar goed ookquote:Op zondag 29 juni 2008 13:58 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit aan de nibbit chips.
Niet net als gister.
cross-antwoordquote:Op zondag 29 juni 2008 04:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
We hoeven echt niet alle inns en outs van je te weten.
[..]
[..]
[..]
Oh ja en inhoudelijk ben je ook echt sterk![]()
[..]
Bagger, hoezo bagger![]()
[..]
![]()
This is God speaking![]()
puntje puntje puntje om een punt te maken:
[..]
[..]
Kijk dat is nu een zelfreflectie![]()
[..]
Tuurlijk, diep respect dat je zo ver kan pissen![]()
We bewonderen je hier
Hoi Willem-Jozef!quote:
ja, lekker. ik wilde net al op de fiets stappen, maar toen kwam gert er weer tussen...quote:Op zondag 29 juni 2008 14:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Willem-Jozef!
Met mij gaat het prima hoor, dank je wel. Hoe gaat het met jou?
Keurig.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cross-antwoord![]()
hee wtf![]()
is je toelage stopgezet of wil suikeroom niet met je zoenen, prospecta?
ik vind 'm juist wel gezellig schrijven en z'n discussies met huup en erebeer zijn toch best aangenaam!
verzoek je dan ook om dat 'we' in je laatste zin niet klakkeloos te gebruiken
Ik weet niet precies waar je t over hebt maar ja, soms komt Gert best van pas.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, lekker. ik wilde net al op de fiets stappen, maar toen kwam gert er weer tussen.... heb ik dezelfde post hier geplaatst en toen zag ik jou ook! waar die gert toch allemaal niet goed voor is
![]()
vandaag, de dag van de heer, ook aan het klussen?
Ik kom er aan, wacht je even?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
Wie gaat er mee naar parkpop?
Er lopen minstens drie DGK-fokkers rond, dus het is eigenlijk een soort meeting.
Ik ben net terug van concert @ sea, sla een keer overquote:Op zondag 29 juni 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
Er lopen minstens drie DGK-fokkers rond, dus het is eigenlijk een soort meeting.
Ik was er graag heengegaan maar heb niemand zover gekregen om mee te gaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:19 schreef Gert het volgende:
Zo, jij bent enthousiastquote:Op zondag 29 juni 2008 14:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, leeters. caro ook een kus, naah, die dan maar wat meer..
![]()
![]()
![]()
groetjes
Tuurlijk.quote:
Nou, dan ben ik er wel over een uurtje of driequote:Op zondag 29 juni 2008 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Of nee, ik ga vast drie bands kijken en daarna naar huis om je op te pikken.
Mooi filmpje.... ze zien er erg leuk uit samen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:16 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |