Gaat opzeker niet lukkenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:23 schreef Dementor het volgende:
Het zou wel bizar zijn als we dit topic helemaal vol krijgen
Toch wel hoor, maar waar was je???quote:Op zondag 29 juni 2008 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen
Al zie ik jouw ook niet zovaak hier?
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:25 schreef Dementor het volgende:
Wat is jullie favoriete Efteling attractie of gebouw?
Ik kon het als klein kind echt niet hebben dat ze de nieuwe ingang in gebruik namen.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
De ingang!
Vroeger als kleine Honeybunny natuurlijk het sprookjesbos, met als heldin Rapunzel.
Als je daar ook loopt, met die muziekjes uit de paddestoeltjes.
Haha laat dat dan maar zienquote:Op zondag 29 juni 2008 01:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet bekend met mijn toverkracht
Druk druk druk...oude pc niet lekker druk met werk dingen regelen etc.quote:
Weet niet eens meer hoe de oude ingang eruit zagquote:Op zondag 29 juni 2008 01:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kon het als klein kind echt niet hebben dat ze de nieuwe ingang in gebruik namen.
De oude ingang was eenvoudiger maar gaf wel direct toegang tot de kern van het park.
Ik heb ook altijd het idee gehad dat ik later voor de Efteling zou gaan werken, wie weet komt dat ooit nog.
Ik onthoud dat soort dingen schijnbaar (de oude ingang was heel laag en indien er een lange wachtrij stond hoorde je Irene Moors door de speakers een verhaal houden).quote:Op zondag 29 juni 2008 01:34 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Weet niet eens meer hoe de oude ingang eruit zag![]()
Ik vind de nieuwe ingang wel wat hebben. Moet er ook altijd een foto van maken als ik er ben. Beetje suf, want je hebt dan 300 dezelfde foto´s (ze zien er namelijk na een jaar nog precies hetzelfde uit als het jaar ervoor)
quote:
Hey Shirley Temple, dat was echt een alleskunner. (ze leeft nog wel maar doet niets meer).quote:Op zondag 29 juni 2008 01:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nooit gezien
Mijn lieveliingsfilm als klein meisje
God wat heb ik zitten huilen. Iedere keer weer, en ik bleef hem maar kijken
Hoezo? Ligt ze aan de beademing?quote:Op zondag 29 juni 2008 01:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey Shirley Temple, dat was echt een alleskunner. (ze leeft nog wel maar doet niets meer).
Ik niet, hoezo?quote:Op zondag 29 juni 2008 01:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie haar geen nieuwe films meer maken, jij wel?
Robin Hood is coolquote:Op zondag 29 juni 2008 01:46 schreef Dementor het volgende:
Nu ik toch op dreef ben nog een pareltje.
Lucy Griffiths
![]()
Och Dementor en mooie vrouwen...
In het eerste seizoen zit een heeel mooie einde.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:58 schreef Dementor het volgende:
Woei eindelijk kan ik eens posten wat ik wil
Ik kan nog uren doorgaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |