quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
-edit: ik weet weer waarom ik af en toe teveel vensters open en dan meestal op vernieuwen klik voordat ik ga posten..-
Nou dan doe ik ook meequote:Op woensdag 2 juli 2008 20:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
zeker wel!
bijna iedereen stelt vnl zijn reserves op (een uitzondering daargelaten, ik noem geen namen)
*kuch* refused *kuch* pekel
Ik zou reageren op Tuinboon, maar had het scherm al meer dan een half uur open staan, zodat er al 2-3 anderen hadden gereageerd..quote:
Iedereen inschrijven kan tot 09 - 07 - 2008 23.59! Een week later is de 1e wedstrijd.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:26 schreef komrad het volgende:
ik weet niet wanneer jullie beginnen maar in augustus weet ik niet zeker of ik elke week een computer kan vinden
Wij winnen dan nog tenminste, jij probeert het met je A-team en wordt kansloos uitgeschakeld...quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
bijna iedereen stelt vnl zijn reserves op (een uitzondering daargelaten, ik noem geen namen)
*kuch* refused *kuch* pekel
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:48 schreef REFUSED het volgende:
Ik heb me toch echt voor de UEFA Fok!Cup opgegeven...
En wens daar dan ook bij ingedeeld te worden als die doorgaat.
quote:Uefa Fok!Cup :
Deelnemers:
Alle teams uit de VII en lager
quote:Refused FC (553913) [Toevoegen aan je favorieten]
Land: Suomi
Regio: Turku
Stadion: Refused Connection
Taal: English
Reeks: #8 in V.159
Ranking: 2655
Misschien moet je in mijn geval eens verder kijken dan enkel competitie.quote:
Das de Champions Fok!Cup maar Welkom terug Mango!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben er een tijdje niet en gelijk maken ze JD mod...
SV Houten 3 (504096) VI.270 (uefa dacht ik?)
Zou kunnen maar dan moeten we alles gaan na lopen en XII leek mij een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:47 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Misschien moet je in mijn geval eens verder kijken dan enkel competitie.
Nog ff ik heb nu inm zoveel spelers verkocht dat ik wel met een aantal A spelers zal moeten mee doen. Dit aangezien ik een stuk of 9spelers heb verkocht en er pas 4 voor heb terug gekocht.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:05 schreef Tuinboon het volgende:
Ik wil dus opzich ook wel meedoen, maar stel altijd mn B team op in friendlies... Dan heeft het niet zoveel zin denk ik?
Sinds oktober vorig jaarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben er een tijdje niet en gelijk maken ze JD mod...
Dan schrijf ik me bij deze weer uit. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
Je hoort volgens de regels nou eenmaal in de Champions Fok!Cup RefusedNiks aan te doen.
Mietjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 02:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Dan schrijf ik me bij deze weer uit. Niks aan te doen.
Hij is gewoon bang dattie er in de 1e ronde al uit ligtquote:
Ook daar is wel weer een oplossing voor maar die geven we natuurlijk nog niet prijsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
Lastig altijd met die Refused ...
Enniewee, denk dat het vrij onmogelijk wordt twee cups te organiseren, tenzij er zich nog massaal teams van div VII of lager gaan opgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |