abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59760302
* Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?

* Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

* Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden:

* Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

* Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Niet zeuren om foto's of privé adresgegevens. Als mensen werkelijk in je geïnteresseerd zijn komt dat vanzelf. Ontstaat uit dit topic iets moois, dan mag je dat natuurlijk altijd wel laten weten door je af te melden

* Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Als je jezelf ontzettend zielig vindt, of je wil graag kwijt waarom je je ex ontzettend mist/heel erg boos op hem/haar bent, dan kan je altijd wel een topic openen of andere topics opzoeken. Bijvoorbeeld de "Kunst van het loslaten van je ex" topicreeks.

** Natuurlijk is het niet erg als je even kort aangeeft waarom je je hier aanmeldt/post maar hou het daarbij. Alsjeblieft. Doe het voor ons.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.
Zo niet, dan krijg je een kusje van Re of Emel!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe en verwijs even naar de oude. Dat is wel zo makkelijk om sommige zaken even terug te lezen. Tevens is het wel zo prettig om in de laatste post een link te plaatsen naar het volgende topic.

Voor meelezende exen, nog het volgende:

Je bent een gepasseerd station. En je ex hier lastigvallen zal je niet echt helpen hem of haar terug te krijgen. Hij/zij heeft nu een nieuw leven en daar ben je niet meer het belangrijkste in. Wil je zelf hier ook meeposten, dan kan dat. Maar ga niet vuilspuiten, messen in de rug steken of anderen zwart maken. Dat levert je een enkeltje permban op.

Zondag 29 juni, parkpop singlesmeet, komt allen!
pi_59760342
tvp
pi_59760344
gaat het dan echt gebeuren, een meet?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 20:52:20 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59760357
Zal het er dan toch van komen? De singlesmeet?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59760361
quote:
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:38 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Als je me dan maar wel verteld hoe ik terug moet komen, ik ben nog nooit in den haag geweest namelijk

Offtopic: Dammit, ik heb mijn tong vebrand aan die heerlijke roti en nu proef ik mijn bier niet meer

Ik ook niet maar ik heb een geweldig richtingsgevoel

Singles #106 De singlesmeet, einde van het singlestopic??
Dan komt het helemaal goed, jouw richtingsgevoel en mijn vragen aan voorbijgangers vinden we het wel
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59760377
Ik ben wel gewoon in Den Haag geweest!! Maar ik was het vergeten!! ( )
pi_59760385
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben wel gewoon in Den Haag geweest!! Maar ik was het vergeten!! ( )
dan komt het helemaal goed dus
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59760387
Scheveningen .
pi_59760410
Jason Mraz komt om 15:30 en The Opposites om 15:55 ! Maar dan ga ik toch maar voor Jason Mraz...
pi_59760422
De organisatie van Parkpop raadt je ten zeerste aan om met het openbaar vervoer naar Parkpop te komen. Het Zuiderpark is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Centraal Station rijden pendeltrams naar het Zuiderpark en terug. De pendeltrams vertrekken vanaf de tramhalte E in de Rijnstraat (aan de zijkant van het station, uitgang bij NS spoor 1). Vanaf Station Hollands Spoor rijden pendelbussen naar het Zuiderpark en terug. De pendelbussen vertrekken vanaf de bushalte aan de kant van de Waldorpstraat. Bij beide opstappunten is een verkooppunt. Hier zijn alleen Parkpop retourkaartjes verkrijgbaar voor 3 euro per stuk. Er is geen kaartverkoop bij het Zuiderpark. Alleen de Parkpop retourtjes zijn geldig als vervoerbewijs in de pendeltrams en pendelbussen.

NS zorgt op zondag 29 juni voor extra capaciteit binnen de normale dienstregeling van en naar Den Haag. Kijk op www.htm.net en www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,70 c.p.m.) voor de laatste vervoersinformatie.
pi_59760488
ik ga denk ik op de fiets
pi_59760492
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:52 schreef Elegy het volgende:
Zal het er dan toch van komen? De singlesmeet?
Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succes .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_59760501
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Die zijn er eerder geweest. Met voorspelbaar succes .
Met wie dan en waar en wanneer
Als we elkaar echt vreselijk vinden,
dan moet je gewoon meer drinken.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:01:26 #14
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_59760529
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
De organisatie van Parkpop raadt je ten zeerste aan om met het openbaar vervoer naar Parkpop te komen. Het Zuiderpark is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Vanaf Centraal Station rijden pendeltrams naar het Zuiderpark en terug. De pendeltrams vertrekken vanaf de tramhalte E in de Rijnstraat (aan de zijkant van het station, uitgang bij NS spoor 1). Vanaf Station Hollands Spoor rijden pendelbussen naar het Zuiderpark en terug. De pendelbussen vertrekken vanaf de bushalte aan de kant van de Waldorpstraat. Bij beide opstappunten is een verkooppunt. Hier zijn alleen Parkpop retourkaartjes verkrijgbaar voor 3 euro per stuk. Er is geen kaartverkoop bij het Zuiderpark. Alleen de Parkpop retourtjes zijn geldig als vervoerbewijs in de pendeltrams en pendelbussen.

NS zorgt op zondag 29 juni voor extra capaciteit binnen de normale dienstregeling van en naar Den Haag. Kijk op www.htm.net en www.ns.nl of bel 0900-9292 (0,70 c.p.m.) voor de laatste vervoersinformatie.
Ik ga ook lekker op de fiets! Mala Vita gaan we ook checken, om 13:00
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Als we elkaar echt vreselijk vinden,
dan moet je gewoon meer drinken.
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.

[ Bericht 9% gewijzigd door kaasplankje op 28-06-2008 21:09:09 ]
pi_59760684
kaasplankje, stuur je ook nog ff je nummer naar PF en me als je nog een singlesmeet wil ?:)
pi_59760698
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat was even spitten in de krochten van Fok! .

Grienende Vrijgezellen Meet II - Maagd zijn is uit
pi_59760742
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
Daar ben ik ook altijd een beetje huiverig voor, met meets; dat je elkaar IRL ontmoet en echt totaaaal niks met elkaar hebt ofzo.
Ik ben naar nog geen enkele meet geweest met meerdere anderen waar helemaal niemand was waar ik mee overweg kon. Alhoewel het natuurlijk lang niet altijd voor herhaling vatbaar was (en in alle eerlijkheid, dat was vast wederzijds).
pi_59760799
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat was even spitten in de krochten van Fok! .

Grienende Vrijgezellen Meet II - Maagd zijn is uit
Zo, dat is nog eens uit den ouden doosch.
pi_59760862
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
kaasplankje, stuur je ook nog ff je nummer naar PF en me als je nog een singlesmeet wil ?:)
O maar ik ben heul niet van de organisatie Kan jij beter zijn
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:19:46 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_59760892
Als jullie er nou even een succes van maken, dan kan ik hier na morgen ook gewoon eens rustig rondhangen.
pi_59760919
Een singlesmeet op Fok 99 kerels en 2 vrouwen?
pi_59760935
Ik moet nog opletten met wat ik neertyp als ik zo veel mensen IRL leer kennen
pi_59760936
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

O maar ik ben heul niet van de organisatie Kan jij beter zijn
jij bent ook goed
pi_59760937
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:21 schreef JenDaMan het volgende:
Een singlesmeet op Fok 99 kerels en 2 vrouwen?
Die tweede vrouw is nog niet zeker .
pi_59760947
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:22 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

jij bent ook goed
Maar ik ga niet iedereen bellen oid..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: