Dat moeten wij ook. En daar heb ik iets heel handigs op bedacht. Ik heb een kastplank leeggehouden. Aan het eind van de werkdag pak ik de stapels van bureau en flikker die in de kast. De volgende ochtend haal ik ze weer uit de kast en gooi ze op bureauquote:Op zondag 29 juni 2008 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hier dito.. en dan moet je een "clean-desk-policy" hebben op het werk... deze dame niet dus hè? Ze blijven van mijn stapels af!
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op zondag 29 juni 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moeten wij ook. En daar heb ik iets heel handigs op bedacht. Ik heb een kastplank leeggehouden. Aan het eind van de werkdag pak ik de stapels van bureau en flikker die in de kast. De volgende ochtend haal ik ze weer uit de kast en gooi ze op bureau.
Ik ook niet. Wat is er nou erg aan als bezoek ziet dat er stapels liggen? Alleen maar een teken dat er gewerkt wordt.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin?
Ik zie het nut niet van een clean desk policy...
precies!quote:Op zondag 29 juni 2008 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hier dito.. en dan moet je een "clean-desk-policy" hebben op het werk... deze dame niet dus hè? Ze blijven van mijn stapels af!
whehe... dat is ook een oplossing idd...quote:Op zondag 29 juni 2008 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moeten wij ook. En daar heb ik iets heel handigs op bedacht. Ik heb een kastplank leeggehouden. Aan het eind van de werkdag pak ik de stapels van bureau en flikker die in de kast. De volgende ochtend haal ik ze weer uit de kast en gooi ze op bureau.
het bezoek zou zo maar kunnen denken dat zij onder op die stapel liggen en het wekt de illusie dat er niet erg efficiënt gewerkt wordtquote:Op zondag 29 juni 2008 12:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is er nou erg aan als bezoek ziet dat er stapels liggen? Alleen maar een teken dat er gewerkt wordt.
EIndhoveeeh!quote:Op zondag 29 juni 2008 12:41 schreef DR34M3R het volgende:
Zo, nog ff stofzuigen en dan is de flat weer aan kant. Dan kan deze dame naar het fiesta del sol.
Lekker in de zon op het terras, live muziek erbij..
quote:
absoluutquote:Op zondag 29 juni 2008 12:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Errug prettig vertoeven op zulke dagen.
alles is relatief, maar het is wel storend zeg maarquote:Op zondag 29 juni 2008 12:48 schreef DR34M3R het volgende:
arme indah...
hobbel hobbelquote:Op zondag 29 juni 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
dadelijk lekker fietsen, over een Romeinse weg op speciaal verzoek van mijn vriendin
eigen schuldquote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef MPG het volgende:
Kater /mad
quote:
quote:
als je ziek bent, ben ik heeeeel lief en zorgzaamquote:
zo hoort het, 's avonds een man, 's morgens een man... nou ja, smiddags dan inmiddels.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
als je ziek bent, ben ik heeeeel lief en zorgzaam
kopjes thee, beschuitje, glaasje water
maar als je beroerd bent door een kater, lach ik je alleen maar uit
juist!quote:Op zondag 29 juni 2008 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo hoort het, 's avonds een man, 's morgens een man... nou ja, smiddags dan inmiddels.
Dat mag dan ookquote:Op zondag 29 juni 2008 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
als je ziek bent, ben ik heeeeel lief en zorgzaam
kopjes thee, beschuitje, glaasje water
maar als je beroerd bent door een kater, lach ik je alleen maar uit
kan ik begrijpen, maar je zoekt ze wel opquote:Op zondag 29 juni 2008 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
juist!
nou ja, ik ben liever helemaal nooit een man, maar vooruit
juistquote:Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan ik begrijpen, maar je zoekt ze wel op
quote:
Ik voel een lemming aankomenquote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Muck het volgende:
mijn ex is een boer
een lompe boer welteverstaan
Niet!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef MPG het volgende:
vol.
Welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |