Wel tegen inlevering van automatisch diafragma en automatische scherpstelling. Wanneer de lens daarnaast geen diafragmaring heeft (kan soms bij Pentax) ben je op de volle opening aangewezen wat bij dit type lenzen niet altijd een pretje is. Hij past dus op een EOS, maar het is wel een vorm van fotomasochismequote:
Mocht je interesse hebben in een Sigma 70-300 voor Canon, stuur me dan een PM. Ik heb er eentje die de deur uit magquote:
Hij heeft een diafragmaringquote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wel tegen inlevering van automatisch diafragma en automatische scherpstelling. Wanneer de lens daarnaast geen diafragmaring heeft (kan soms bij Pentax) ben je op de volle opening aangewezen wat bij dit type lenzen niet altijd een pretje is. Hij past dus op een EOS, maar het is wel een vorm van fotomasochisme
ik denk ik zeg het maar even
Dan mag die persoon hem hebben. Een nieuwe kost maar 129.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij heeft een diafragmaring
Ondertussen is er ¤70 geboden @ marktplaats.
interessequote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben in een Sigma 70-300 voor Canon, stuur me dan een PM. Ik heb er eentje die de deur uit mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |