Kan je volgende week dinsdag?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:43 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
wie heeft er zin in een mini-meet?
Nee, als ik het mij goed herinner was welkominspace één of andere puberende wigger die wat baggerde in ONZquote:Op zondag 29 juni 2008 15:50 schreef nietzman het volgende:
Ben je een geil wijf?
Is ie weer eens verstoppertje aan het spelen?quote:Op zondag 29 juni 2008 16:36 schreef Grulez het volgende:
Weten jullie waar de zon is?
Voor "dag".quote:Op zondag 29 juni 2008 16:36 schreef Grulez het volgende:
Weten jullie waar de zon is?
Gisteren benauwd?quote:
Ik heb hier anders ook best de indruk dat de rest al vakantie heeft, of ze doen alsof.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:29 schreef Wiets het volgende:
En we zijn heus aan het studeren hoor! Het voelt alsof ik de laatste ben die nog tentamens moet maken
arme jongenquote:Op zondag 29 juni 2008 17:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb hier anders ook best de indruk dat de rest al vakantie heeft, of ze doen alsof.
Ik pas eind augustus![]()
Kwam door mijn inspanning tijdens mijn werk gister dat ik erg warm wasquote:
Leukquote:Woensdag zal het wel lekker benauwd worden. Zonnig,temperaturen tussen de 27 en 31 graden en als dessert een partij onweer toe.
Jij hebt toch altijd vakantiequote:Op zondag 29 juni 2008 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Vakantie? Wat is dat?
Kun je ook over andere dingen dan werk en studie praten, gleuvenvullertje?quote:Op zondag 29 juni 2008 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kwam door mijn inspanning tijdens mijn werk gister dat ik erg warm was![]()
[..]
Leuk
Nee zeker niet! mag niet zomaar weg van het UWV en zulksquote:
Tuurlijk, maar niet alles gaat je wat aanquote:Op zondag 29 juni 2008 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun je ook over andere dingen dan werk en studie praten, gleuvenvullertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |