Die praten saai.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:09 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
oud profs zijn nou eenmaal de beste commentatoren, vLottum en Siemerink mogen er ook wezen.
Joanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die praten saai.
Joan Haanappel is de enige ex-sporter die het ook kan.
Helemaal mee eens. Ik hou ontzettend van de BBC, kijk meer BBC dan nederlandse tv (ook non sport) maar Jacco is voor mij dé reden om ook bij NET 5 een wedstrijdje te kijken, of bv per set af te wisselen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:41 schreef hoM3r het volgende:
Jacco is de beste commentator die ik ken. Hij kan altijd precies aangeven wanneer de (onverwachte) break zich gaat aandienen, let op details en maakt duidelijk waarom hij zo een goede tennisser is geweest. Hij strooit niet met onnodige clichés en lijkt altijd geïnterreseerd.
Het truukje dat veel commentatoren gebruiken is een wedstrijdbeeld verzinnen (bijvoorbeeld dat speler A slimmer is dan speler B) en dan de rest van de wedstrijd bevestiging zoeken. Jacco maakt zich hier niet schuldig aan.
Noodgedwongen Net 5 moeten kijken vanavond, hij viel mee, al was het af en toe even doorbijten.quote:
Hallo hij was toen al 6 uur aan het lullen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Noodgedwongen Net 5 moeten kijken vanavond, hij viel mee, al was het af en toe even doorbijten.
McEnroe is net als Murray van Schotse afkomst, niet raar dat hij fan is.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:18 schreef tong80 het volgende:
McEnroe is een schaduw van zichzelf.
Hij kruipt steeds in de hol van de Engelsen
Hij zei gisteren dat hij de finale pro-Federer in ging, maar dat hij in de vijfde helemaal voor Roddick was geworden.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:59 schreef boskameel het volgende:
Hij is ook echt pro-Federer, dat vind ik wel leuk altijd.
en terecht want roddick speelde zijn beste tennis en federer niet echt...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij de finale pro-Federer in ging, maar dat hij in de vijfde helemaal voor Roddick was geworden.
Ik kreeg wel een beetje medelijden met Roddick maar ben toch blij dat Federer won. Nu echt de nummer 1.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij de finale pro-Federer in ging, maar dat hij in de vijfde helemaal voor Roddick was geworden.
HIj zei dat het hem niet meer uitmaakte wie er won, klein verschilquote:Op maandag 6 juli 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee hoor, hij zei letterlijk dat zijn voorkeur compleet was omgedraaid.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:34 schreef navigator het volgende:
[..]
HIj zei dat het hem niet meer uitmaakte wie er won, klein verschil
Das niet waar, hij zei dat zijn voorkeur volledig was verdwenen. Dat wil niet zeggen omgedraaid.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee hoor, hij zei letterlijk dat zijn voorkeur compleet was omgedraaid.
exactlyquote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Das niet waar, hij zei dat zijn voorkeur volledig was verdwenen. Dat wil niet zeggen omgedraaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |