Een shell is een script waarmee je op een afstand commando's mee kan uitvoeren. Stel je hebt een website. Iemand kan een zgn. shell op je site krijgen en die uitvoeren. Dan kan deze persoon commando's uitvoeren via die shell.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hoeft hij nu misschien ook niet meer
Het staat al op de site van het OM.quote:
In Nederland wel, en hij moet ook nog afbetalen lijkt me als hij vrij is over, ik gok met Nederland binnen 5 jaar als alles waar is hierzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hoeft hij nu misschien ook niet meer
Dat zal hem echt zeer doenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:15 schreef reetveter het volgende:
Hij moet gewoon verdiend 80 uur werken hoor, dat zal hem leren!
Zeker weten?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:16 schreef reetveter het volgende:
vanaf pagina 6 stop ik trouwens met posten
Bier drinken denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:19 schreef G-Mart het volgende:
Waar is Maikuuul?
Ik heb toevallig een backup gemaakt van alles op zijn hyves toen alles net uitkwam, dus ook zijn vrienden. Ik ben gelukkig veel te goed voor deze wereld dus ik zal niks verklappenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:21 schreef depax het volgende:
[..]
nee ik wil niet dat mensen (of de minder lieve mensen ) weten wie ik ben...
Bezoekuur @ Bijlmerbajes.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:19 schreef G-Mart het volgende:
Waar is Maikuuul?
Dat zou wel terecht zijn ja, zelfs als ie nog maar een miljoentje ergens op een account heeft staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:15 schreef reetveter het volgende:
Hij moet gewoon verdiend 80 uur werken hoor, dat zal hem leren!
Dat vind ik ook vreemd ja. Zeker ook omdat er eerder sprake van zou zijn dat er nog een madddoxx was en dat die in noord holland zou wonenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
Vraagt eigenlijk niemand zich af waarom als hij in Maastricht woont en opgepakt is, hij in Rotterdam word voorgeleid? Normaal gesproken gebeurt dat gewoon de rechtbank in je regio
Kort samengevat: het is iig al aangetoond dat het echt dezelfde persoon was.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:26 schreef NED het volgende:
Nog nieuwe ontwikkelingen? Ik ben namelijk 2 topics weg geweest.
Het laatste wat ik heb meegekregen is dat er schijnbaar een maddoxx ergens in holland zou wonen en dat dat misschien de echte zou zijn en dat maikuul bevestigde dat de maddoxx uit mestreech in ieder geval opgepakt is, maar waarvoor dat wist ie niet.
ff een update aub?
Niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
Vraagt eigenlijk niemand zich af waarom als hij in Maastricht woont en opgepakt is, hij in Rotterdam word voorgeleid? Normaal gesproken gebeurt dat gewoon de rechtbank in je regio
Dat werd geroepen door iemand die eenmalig een Maddoxx had gesproken op IRC en die geloofde hij op zijn woord.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:27 schreef NED het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd ja. Zeker ook omdat er eerder sprake van zou zijn dat er nog een madddoxx was en dat die in noord holland zou wonen
Volgens mij zit dat cybercrimeteam ergens in die regio en ik geloof dat je altijd in de politieregio waar het onderzoek heeft plaatsgevonden wordt voorgeleid.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:27 schreef NED het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd ja. Zeker ook omdat er eerder sprake van zou zijn dat er nog een madddoxx was en dat die in noord holland zou wonen
Vertelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niet.
Als je wordt opgepakt in bijv. Nijmegen, kun je in Maastricht voorkomen. Mag niet eens in je gemeente.
Tenminste, dat was bij mij het geval.
true!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Piet 'ik-wil-interessant-overkomen'
Plus dit volgens mij ja!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij zit dat cybercrimeteam ergens in die regio en ik geloof dat je altijd in de politieregio waar het onderzoek heeft plaatsgevonden wordt voorgeleid.
Ik was eten en liep anderhalve topic achter, zolang at ik nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:31 schreef teamlead het volgende:
jezus.. ga je ff op kraamvistie, loop je 3 topics en een bevestiging achter
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:31 schreef teamlead het volgende:
jezus.. ga je ff op fappen op www.bestpregnant.com, loop je 3 topics en een bevestiging achter
Ik moet nog ontbijten!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was eten en liep anderhalve topic achter, zolang at ik niet
CTRL+D-linkquote:
En ik maar 2 paginas, jankbal. Je hoeft maar 12 meter verderquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was eten en liep anderhalve topic achter, zolang at ik niet
Omdat het doorgaans toch in de regio van de aanklager gebeurd?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:27 schreef NED het volgende:
[..]
Nou..de schade is natuurlijk toegebracht bij een buitenlands bedrijf. Dus er zal wel iets groters bij komen kijken dan het regionale bureautjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat het doorgaans toch in de regio van de aanklager gebeurd?
Is dit joh!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:42 schreef nachtdier2 het volgende:
Wat een spanning en sensatie.
Is er al een fantopic voor m geopend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |