Ik zal het even in de op vermeldenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:19 schreef leolinedance het volgende:
Netjes, mijn topic krijgt een vervolg!
omgquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:06 schreef RoBro het volgende:
De enige echte entertainer voor al je feesten en partijen is toch wel Piet 'Popeye' Kamper
Met zo'n achternaam ben je al getekend voor 't levenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:06 schreef RoBro het volgende:
De enige echte entertainer voor al je feesten en partijen is toch wel Piet 'Popeye' Kamper
Wat te denken van z'n schitterende Amsterdamse accent in combinatie met een gouden jodenster en lerenbroek terwijl hij in Rotterdam geboren isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:13 schreef Jep. het volgende:
[..]
Met zo'n achternaam ben je al getekend voor 't leven
Die achtergrond die om de 4 seconden herhaalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
Wat te denken van z'n schitterende Amsterdamse accent in combinatie met een gouden jodenster en lerenbroek terwijl hij in Rotterdam geboren is. Een van me alltime favorieten van Piet is samen met z'n vriendin Tonnie die overigens ook die zeer professionele clips maakt
Oh.quote:Reken maar dat zij kan zingen plus zij maakt ook alle clips,
Roef is te commercieelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
Jullie vergeten zanger Roef!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.totalroef.nl/nl/home/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |