Ik vind de IDOLS-doorgestoken-kaart-reeks nog altijd de topperquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Urquhart het volgende:
Sinds die TRU-zoektocht naar Ryan3 in dat bos, niet meer zo'n Fok-sensatie meegemaakt
Het was inderdaad vrij nep, maar in het begin was het wel leuk bedacht. Dat er nog een speciale website werd opgezet en er mensen ook serieus dat bos gingen uitkammen was hilarischquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat was wel vrij nep..volgens mij ook geen media aandacht (behalve Fok! frontpage). Dat er ook mensen serieus naar dat bos gingen..
3/4 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ryan3 in bos? dat heb ik gemist![]()
of was ik toen nog geen user
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat ik dat denk ik wel zou merken als hij opeens allemaal veel te dure uitgaven zou doen etc ?
Goed visweer hequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit is de Hyves van Viswijfje: http://viswijf.hyves.nl/
Dat hij zoveel geld uitgaf op pokersites kan toch prima zonder dat jij het gemerkt hebt?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Omdat ik dat denk ik wel zou merken als hij opeens allemaal veel te dure uitgaven zou doen etc ?
Enfin, ik ben weer van Fok! af.
linkjequote:
Precies. Het zijn altijd de mensen van wie je het het minste verwacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hij zoveel geld uitgaf op pokersites kan toch prima zonder dat jij het gemerkt hebt?
Het is altijd even schrikken als iemand uit je omgeving zich heeft ingelaten met dubieuze activiteiten.
nee hoor , in limburg niet hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hij zoveel geld uitgaf op pokersites kan toch prima zonder dat jij het gemerkt hebt?
Het is altijd even schrikken als iemand uit je omgeving zich heeft ingelaten met dubieuze activiteiten.
Groeten aan Bubba en voorzichtig met het zeepje. 14.gifquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die reacties op z'n hyves-pagina ook![]()
.
wat denk je waarom Maikuuul zo bekend is hier op fok! ? Hij is braaf.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor , in limburg niet hoor![]()
tis eerder schrikken als iemand iets legaals doet
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Groeten aan Bubba en voorzichtig met het zeepje. 14.gif
Voor Vinkenslipbegrippen zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:08 schreef stijn_ het volgende:
[..]
wat denk je waarom Maikuuul zo bekend is hier op fok! ? Hij is braaf.
Dat is best een geil wijf!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:59 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit is de Hyves van Viswijfje: http://viswijf.hyves.nl/
Wat een verhaalquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen pottenkijkers. Deel XXII - Ryan3 en Stali zoek? -
ze heeft hier ook een account gehadquote:
Ik wist niet dat zij hier niet meer zat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft hier ook een account gehad
Weet ik, waar is ze nu heen? Zij was toch zo dom?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze heeft hier ook een account gehad
idd jaquote:
Reactie MaddoxX:quote:Emporio heeft al meerdere releases gedaan, waaronder Condition Zero. Voor zover ik weet heeft deze 'groep' alleen maar Valve spellen uitgebracht.
Ik weet 100% zeker dat Emporio niet door Valve opgezet is, ik heb vroeger namelijk nog contact gehad met MaddoxX, degene die zich nu de leider van Emporio noemt. MaddoxX is een Nederlander trouwens... hij is niet bijzonder snugger en ik kan je verzekeren dat hij geen programma kan kraken, en ik zou versteld staan als hij crackers kon strikken om het vuile werk voor hem op te knappen. De bestanden die ze verspreiden zijn simpelweg RARs die een directory bevatten met de Steam Cybercafé engine en de spelbestanden die ze met behulp van unprotectors de steam files hebben gedecrypt en released.. that's about it .. Ik vind het dan ook vreemd dat hun releases uberhaupt op sites als Nforce opgenomen worden.
quote:fout
reactie MaddoxX:quote:Er was een steam-powered internetcafé gehackt idd, waarbij persoonsgegevens loskwamen. Dit stond wel los van steam verder.
quote:Stond helemaal _NIET_ los van Steam.
Echter ga ik hier verder niet op in.
quote:Het leuke is dat MaddoxX een nederlander is!
Hij zegt dat die uit rusland komt en surft waarschijnlijk ook op een russische proxy, maar ik heb hem toch 2x betrapt dat hij echt nederlands was (NL password voor een server, en nog iets wat ik niet meer kan herinderen)
dus mischien leest hij dit ook wel
quote:Schattig profiel: MaddoxX "Teh Pwn3r" Waarom moet zo'n knul de stereotypering omhoog houden...
is dezelfde als deze maar dan bijgeknipt:quote:Deze foto van op zijn oude emporio site (anti-steam):
http://img61.imageshack.us/my.php?image=lolownqg1.jpg
Het word steeds mooier zie ik al..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:23 schreef Pwn_zoon het volgende:
Hier de screensots van zijn Valve-hack:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De google ads zijn weer heerlijkquote:Prive Detective?
Laat het nu onderzoeken door detectives voor bewijs! 030-2920200
Detectivebureau de Rijk
Erkend door Ministerie van Justitie Met het oog op uw zekerheid!
Zeker, z'n naam is zeker niet onbekend bij de grotere underground anti-valve sites.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:29 schreef reetveter het volgende:
Men komen me rare sites voorbijDie lui weten echt te veel van computers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |