Nee daar is goed over nagedacht hoor, toen de voorouders van George Washington die naam kregen/aannamen, om vervolgens George de belangrijkste man in de oorlog te laten worden en er een hoofdstad naar te laten vernoemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:25 schreef BMF het volgende:
Zo kwam een ex-collega van mij met het volgende: Washington, de hoofdstad van Amerika, schrijf je met een W. De W is de 23e letter van het alfabet. En 2/3 = 0,666. Als dat geen toeval is
Helemaal niet ! Het is JFK ! Hij wil dat iedereen hem herinnerd als vet goed enzo, maar ondertussen heeft hij alle touwtjes in handenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:31 schreef whiteninja het volgende:
Dit topic is gewoon om men te laten geloven dat complottheorieën achterhaald en nep zijn.Trap er niet in mensen! Bush was het!
Ohja! Er was nooit een schutter, hij had gewoon zo'n bloedpatroon onder zijn shirt! Vieze neppert.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Helemaal niet ! Het is JFK ! Hij wil dat iedereen hem herinnerd als vet goed enzo, maar ondertussen heeft hij alle touwtjes in handen
Ik heb echt heel hard moeten lachen om ditquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:25 schreef BMF het volgende:
Zo kwam een ex-collega van mij met het volgende: Washington, de hoofdstad van Amerika, schrijf je met een W. De W is de 23e letter van het alfabet. En 2/3 = 0,666. Als dat geen toeval is
Geniaal! Ik wou serieus gisteren ook eenzelfde topique maken maar dat was ik vergeten!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:20 schreef postmortum het volgende:
New York 11 september , de aanslagen in Madrid en London , de dood van Theo van Gogh en Pim Fortuyn, de EU , de Amerikaanse Verkiezing , eigenlijk al het nieuws is volgens een collega van mij een groot complot van de wereldleiders om een werelddominatie te creëren![]()
En nu moet ik dat ook gaan geloven blijkbaar
Het zijn allemaal fictieve dodenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:35 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Ohja! Er was nooit een schutter, hij had gewoon zo'n bloedpatroon onder zijn shirt! Vieze neppert.
Als Niburu bestond hadden we hem allang al met satellietbeelden moeten zien omdat hij nog maar 4 jaar van de aarde verwijderd is.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:41 schreef postmortum het volgende:
wat is er in 2012?
mensen die in Nibiru geloven
Zal jij ff raar opkijken als dat waar isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Geniaal! Ik wou serieus gisteren ook eenzelfde topique maken maar dat was ik vergeten!
Wat ik wil toevoegen aan het lijstje:
- De fucking kansloze pauperts die geloven dat de wereld kapot gaat in 2012 (Al hebben ze alweer een uitweggetje gevonden als het niet kapot gaat, namelijk dat we 'in een hoger bewustzijn' komen)
- De trieste no-lifers die geloven dat er een New World Order is wat gefundeerd is door de meest rijke persoon op aarde die zinnen op wereld-dominatie
- De mega-nerds die geloven in zgn. Reptilians en Morphers
They took our jobs!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:32 schreef Emimich het volgende:
Het is de schuld van de Polen die onze banen zijn komen pakken!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:35 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Dat complottheorie shit is zulke bullshit. iedereen weet toch dat God over het leven beslist en niet een of andere wereldleider of het kabinet
... en om nog snel even het alfabet aan te passen zodat die letter op de juiste plaats staat, want het is wel duidelijk dat je zonder een hoofdstad met een beginletter op de 23e plaats geen poging hoeft te doen naar werelddominantie.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee daar is goed over nagedacht hoor, toen de voorouders van George Washington die naam kregen/aannamen, om vervolgens George de belangrijkste man in de oorlog te laten worden en er een hoofdstad naar te laten vernoemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |