Zeg jij.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:14 schreef Schoothondje het volgende:
Je stagebegeleider wordt betaald voor het werk dat ze doet. Dat is al meer dan genoeg.
Waardering is veel meer waard dan geld. Veel mensen zouden veel gelukkiger zijn in het leven met een beetje meer waardering voor wat ze doen, waarom zou je het laten om dat anderen niet te geven?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:14 schreef Schoothondje het volgende:
Je stagebegeleider wordt betaald voor het werk dat ze doet. Dat is al meer dan genoeg.
Wat een crap.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:14 schreef Schoothondje het volgende:
Dus jij zegt dat ze daadwerkelijk meer uren maakt voor een stagiair?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:16 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zeg jij.
In bepaalde werkgroepen doet iemand dat erbij, zonder er extra voor beloond te worden.
In mijn vakgebied worden er meeruren gedraaid voor een stagair.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ze daadwerkelijk meer uren maakt voor een stagiair?
Edit: niet dat ik mijn begeleider nooit wat zou geven, ik ben zelf van plan mijn SLB'er iets te geven.
ik heb een tostiijzer gegevenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:36 schreef mounirk het volgende:
Iemand suggesties wat ik kan geven aan mijn begeleidster,
ik loop nog stage tm donderdag.
Ik vind bloemen zo simpel.
Edit: Het moet stagebegeleidster zijn. Modje, ff edit?
kookboekquote:Op maandag 30 juni 2008 19:58 schreef mounirk het volgende:
Hey allemaal!
Thanks voor de tips!
Ze houdt erg van muziek enzo.
Hobby's zijn uit eten gaan en lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |