quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef PieterBas het volgende:
Jaja het is dan eindelijk zo ver... Volgens Piles zijn berekeningen heb ik zojuist de 10.000 post gehaald.
Een nieuw mijlpaal in de Stage SC
Dat is volgende week niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
En op nummer 1 in de Mega Top 50: Viva Hollandia
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:50 schreef PieterBas het volgende:
Jaja het is dan eindelijk zo ver... Volgens Piles zijn berekeningen heb ik zojuist de 10.000 post gehaald.
Een nieuw mijlpaal in de Stage SC
Ik denk dat Piles en jij er een stuk korter over doenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik moet er nog zo'n 4000 dus ik kan alleen maar zeggen; gezellig!!
we missen elkaar steedsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:53 schreef Yesse het volgende:
L
[..]
Luc!!Lang niet gezien hier.. Of ben ik nou helemaal off
goed hoor. Vandaag hele dag alleen thuisquote:Hoe is het met jou?![]()
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat Piles en jij er een stuk korter over doen
Wat leukquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we missen elkaar steeds
[..]
goed hoor. Vandaag hele dag alleen thuisStraks ga ik Symfonica in Rosso kijken en pizza eten
![]()
En hoe is het met jou?
Zoveel post jij helemaal niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:01 schreef Yesse het volgende:
Ik vrees van welNouja.. vrezen. Eigenlijk is het wel gezellig
\m/quote:
BB heeft ook een naam hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik ga straks eten hier in Delft bij BB en daarna gaan we poolen en daarna eh. NiksJa morgen naar huis
Maar ik heb het verder wel goed
Gister pas voor het eerst gehoord op Chronix Radio. Goeie shitquote:
Ik wist toch niet of hij wist dat ik jou bedoelde andersquote:
Misschien dat jij m kent als lief, leif of leukerd?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Bart? Nope doesnt ring a bell...
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar ben toch nog aan het gamen, maar ik Alt-Tab regelmatig
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Bart? Nope doesnt ring a bell...
Nou, het was gezelligquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:05 schreef Californium het volgende:weer in Nijmegen....o verjaardag in oss...Dus ga er gelijk weer vandoor
Ik heb er 1 keer aan gedacht geloof ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
De foto'sDie zijn we vergeten te maken (lees even terug
)
Ja, ik heb het overleefd. Ben er ook verbaasd overquote:Zie dat je R'dam ook overleefd hebtWas gezellig hoorde ik
Ik vind het ook helemaal niet erg hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:ik geeneens, maarja dat komt doordat ik m'n oude tel bij me had
dan vergeet je dat soort dingen ook gelijk
Dan neem ik de foto's welquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Bij de volgende, waar wel iedereen bij is.. worden er natuurlijk wel foto's gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |