Ja hij is dom, dat blijkt wel uit het feit dat ie al zijn info op het grootste forum van Nederland zet, onder dezelfde nicknamequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:45 schreef Jajong het volgende:
Die gast is toch fuckin' dom? Hoax.
Jij ook en toch mag je hier posten, leuk hè?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:45 schreef Jajong het volgende:
Ga je nou elk filmpje van Maikuuul plaatsen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Jweet, mooi kraagje, jweetoogg! Eej, ik ben dr vandoor!
Zeg maikuuul, heb jij wel eens met maddoxx z'n karabijn mogen spelen?quote:Bij de doorzoeking van de ouderlijke woning van de 20-jarige verdachte is beslag gelegd op een computer, administratie en een karabijn. De man is vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam.
Maikuuul (en waarschijnlijk Maddoxx) woont nou niet in een van de beste buurten van Maastricht, dus kan me voorstellen dat het daar iets "normaler" is als mensen opgepakt worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:40 schreef Asgard het volgende:
Die opmerking van Maikuuull ook he, hij weet niet zeker of het over deze hack gaat :'0
Wtf, is die gast de maffia van Maastricht (:') ) dat hij een strafblad van hier tot Tokio heeft?
[..]
Walterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:45 schreef Jajong het volgende:
Ik kan lekker zeggen dat ik een topic erover heb gemacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:50 schreef denthemen het volgende:
Ik kan zeggen dat ik er in topic 1 bij was
ik nietquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:50 schreef denthemen het volgende:
Ik kan zeggen dat ik er in topic 1 bij was
Alleen jammer dat je niemand hebt om mee te pratenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kan lekker zeggen dat ik een topic erover heb gemacht..
Mijn Internet vrienden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:54 schreef Asgard het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je niemand hebt om mee te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn Internet vrienden.kusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:51 schreef NED het volgende:
[..]
Zeg maikuuul, heb jij wel eens met maddoxx z'n karabijn mogen spelen?![]()
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ik denk:
-Maikuuul leest dit topic en weet dat het over zn maatje gaat, en bevestigt het dus.
-Belt daarna MaddoxX z'n ouders/maten/kennissen wie dan, en die bevestigen het aan hem, alleen drukken hem op het hart niet erover te lullen omdat wellicht hier wat postings of wat dan ook boven water komen die hem nog verdachter maken.
-Maikuul gaat terug krabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |