Bronquote:Geplaatst op Donderdag, 19 April 2007 door Santa, bron: fragland
Dailytech bericht dat een hacker genaamd MaddoxX, erin geslaagd is Valve's Steam system te hacken en daarbij heel wat informatie los te weken:
# Screenshots of internal VALVe web pages
# A portion of VALVe's Cafe directory
# Error logs
# Credit card information of customers
# Financial information on VALVe
De übervriendelijke MaddoxX dreigt ook nog eens alle credit card info netjes op een Excel sheet te plaatsen en openbaar te maken
Halo in 2004 was al rond de 40 - 50 miljoen ontwikkelingskosten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gast
Dat het bedrijf 40 miljoen schade heeft betekent niet dat de Arabieren bij hem op de stoep staan om het spul over te kopen.
Ja en wat heeft dat met het saldo op de bank van een eventuele hacker te maken?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Halo in 2004 was al rond de 40 - 50 miljoen ontwikkelingskosten.
/Bronquote:Geplaatst op Vrijdag, 20 April 2007 door Devilke, bron: 1up
Gisteren lieten we jullie hier weten dat een hacker die deel uitmaakt van een anti-Steam site, MaddoxX genaamd, erin geslaagd is de service van Valve te hacken en zo allerlei informatie te vergaren, gaande van gegevens van kredietkaarten tot zelfs het saldo op de bankrekening van Valve.
Niks maar dat is een fout in de berichtgeving.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat met het saldo op de bank van een eventuele hacker te maken?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Maarre, waarom zou je als MBO-hacker dezelfde naam nemen op een openbaar forum, waar de politie in no-time je gegevens vandaan heeft?
zekerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:37 schreef Xebber het volgende:
Goed topic!
quote:*** Even een opmerking ***
Ik weet niet zeker of maddoxx is die opgepakt is hiervoor !!!
Maddoxx zelf is opgepakt, maar of dit ook over deze "hack" gaat ???
Ik weet het niet. hij is gewoon opgepakt maar ik weet niet de reden waarom.
ik zeg dat maddoxx is opgepakt en meteen wordt het hier aan gekoppeld.
Ik weet dit dus niet zeker !!
'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |