Misschien is Gabriella Cilmi wel een leuke optie.. Jonge dame met een goede stem.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie Mark Ronson als het grote brein achter de sound van Amy Winehouse, dus als hij ff iemand anders met een goeie soulstem zoekt/vindt, dan kunnen we het hoofdstuk Amy afsluiten.
In beide gevallen zat ik aan hetzelfde te denkenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien is Gabriella Cilmi wel een leuke optie.. Jonge dame met een goede stem.
Ik ben vanavond voor Spanje
Heb hetzelfde net bij m'n ouders @ BBC HD gezien. Prettigquote:Op zondag 29 juni 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je het net gezien op de BBC, Live from Glastonbury. Eerst Niel Diamond met Sweet Caroline en 100.000 mensen die mee zingen. Daarna live backstage Sam Sparro - Black en Gold. En daarna een stukje Mark Ronson.
Daar kan de Nederlandse tv echt nog een puntje aan zuigen hoe de BBC dit live verslag verzorgt.
Lijkt me een geweldig festival dat Glastonbury. Hulde aan de BBC...
Ik zonder HD, maar dit:quote:Op zondag 29 juni 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb hetzelfde net bij m'n ouders @ BBC HD gezien. Prettig![]()
.
Dat is toevalligquote:Op zondag 29 juni 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
In beide gevallen zat ik aan hetzelfde te denken
quote:Op zondag 29 juni 2008 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, en nu de EK-finale.
Niks ervan... Top Gear!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, en nu de EK-finale.
Ga ik zo ook maar doenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
Niks ervan... Top Gear!
Helloquote:O ja, goedenavond
Top Gear pluk ik wel van 't netquote:Op zondag 29 juni 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks ervan... Top Gear!
O ja, goedenavond
Frickonastick! Zenks for ze reminder!!!!quote:Op zondag 29 juni 2008 20:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niks ervan... Top Gear!
O ja, goedenavond
Neil Diamond wasquote:Op zondag 29 juni 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je het net gezien op de BBC, Live from Glastonbury. Eerst Niel Diamond met Sweet Caroline en 100.000 mensen die mee zingen. Daarna live backstage Sam Sparro - Black en Gold. En daarna een stukje Mark Ronson.
Daar kan de Nederlandse tv echt nog een puntje aan zuigen hoe de BBC dit live verslag verzorgt.
Lijkt me een geweldig festival dat Glastonbury. Hulde aan de BBC...
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:26 schreef rjvandevelde het volgende:
Hola! Weer mn rode shirt aan:)
Gelukkig heeft mn radio zoiets als een sleep-timer. Ik kan dus in mn bed nog blijven luisteren tot ik in slaap val. Dan ligt het dus aan de muziek of dat binnen 5 minuten is, of dat ik Domien nog kan horen straksquote:Op maandag 30 juni 2008 01:46 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja gelijk heb je;) Of eigenlijk niet want je moet blijven luisteren natuurlijk!!
En ik vond het net tijd om naar bed te gaan. Weltrustenquote:Op maandag 30 juni 2008 01:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er nog. Morgen weer nachtdienst dus probeer nu zolang mogelijk wakker te blijven
Trustequote:Op maandag 30 juni 2008 02:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik vond het net tijd om naar bed te gaan. Weltrusten
Kan gebeurenquote:Op maandag 30 juni 2008 02:23 schreef rjvandevelde het volgende:
Sorry ik zat even wrong
Je bent niet de enige. Toen Ronson afgelopen seizoen bij Never mind the Buzzcocks zat werd hem ook even ingewreven dat sinds hij is gaan producen voor Amy het hard bergafwaarts is gegaan met haarquote:Op zondag 29 juni 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie Mark Ronson als het grote brein achter de sound van Amy Winehouse, dus als hij ff iemand anders met een goeie soulstem zoekt/vindt, dan kunnen we het hoofdstuk Amy afsluiten.
Dat vind Giel ook wel denk ik, de hitsige vrijgezelquote:Op maandag 30 juni 2008 08:04 schreef Sirolf het volgende:
Giel had het er vanochtend over dat hij bezig is om Gabriella Cilmi naar NL te halen. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |