Jammer voor je maar ik ben er blij mee, vieze stink sigarettenquote:Op zondag 29 juni 2008 02:30 schreef DaMook het volgende:
Het was weer gezellig, jammer dat dit de laatste (zaterdag)avond was waarop we mochten roken. Klote regering
![]()
.
Dat.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:52 schreef borisz het volgende:
Mogge
Diergaarde is weer goed bezig met z'n plaatjes draaien
quote:Op zondag 29 juni 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wakker.
NK fietsen en EK finale vandaagquote:Op zondag 29 juni 2008 11:40 schreef on_air het volgende:
Sport.
Ik kom op 3 months, 1 weeks, 5 days, 3 hours, 10 minutes, maar dan alleen met series die ik bewust gevolgd heb.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:46 schreef on_air het volgende:
Time I've wasted watching shows:
3 weeks, 6 days, 17 hours, 30 minutes
14 series. Die ik volg. Dan niet eens wat ik volgde...
.
Dit naast de radio en lezen.
Ik heb geen leven ;w.
Als ik alles wat ik gevolgd heb er ook bijzet.... Ik durf er bijna niet aan te denken waar ik dan op komquote:Op zondag 29 juni 2008 14:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik kom op 3 months, 1 weeks, 5 days, 3 hours, 10 minutes, maar dan alleen met series die ik bewust gevolgd heb.
Is nog best veel eigenlijk
Valt me overigens wel op dat ze bij de runtime van de shows de runtime van TV aanhouden (dus inclusief reclameblokken). Die "mis" je op DVD en in downloads natuurlijk weer, scheelt al snel zo'n 25% van de tijd.
Dat ligt niet alleen aan Bart hèquote:Op zondag 29 juni 2008 17:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stel je voor zeg, je zou luisteraars es wat nieuws laten horen of enthousiast maken.
Dat is ook het trieste; dat die 'vriendelijke' platenmaatschappijen zoveel invloed hebben.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan Bart hè
Die wil z'n baantje ook niet kwijt
Tja, niet de zender of de dj's maken de radio, maar de platenmaatschappijen doen datquote:Op zondag 29 juni 2008 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat is ook het trieste; dat die 'vriendelijke' platenmaatschappijen zoveel invloed hebben.
Als ze het album gekocht hebben, dan mogen ze er toch van draaien?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is ook het trieste; dat die 'vriendelijke' platenmaatschappijen zoveel invloed hebben.
[inserthansteeuwen]quote:Op zondag 29 juni 2008 18:36 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa The Final Countdown van Europe. Geweldig
quote:
Nog altijd een erg fijne plaat. Doet mij dan weer denken aan de basketball avonden in de Martiniplaza te Groningen. Dit nummer was dan altijd te horen tijdens de warming-up.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:Ida Corr & Fedde LeGrand
Doet me nog steeds aan vakantie denken. Zin in zaterdag!
Tsja, inderdaad. Meestal moet ik de platen van Madonna een paar keer horen voor het kwartje valt, maar met Give it 2 me wil het kwartje maar niet vallen. Sterker nog, ik vind het nog altijd een erg matig en irritante plaat. Had van mij geen Megahit hoeven te worden. 2 the left / right gedeelte van de plaat sucks zwaar.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Goeie requestquote:Op zondag 29 juni 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, inderdaad. Meestal moet ik de platen van Madonna een paar keer horen voor het kwartje valt, maar met Give it 2 me wil het kwartje maar niet vallen. Sterker nog, ik vind het nog altijd een erg matig en irritante plaat. Had van mij geen Megahit hoeven te worden. 2 the left / right gedeelte van de plaat sucks zwaar.
Heb je het net gezien op de BBC, Live from Glastonbury. Eerst Niel Diamond met Sweet Caroline en 100.000 mensen die mee zingen. Daarna live backstage Sam Sparro - Black en Gold. En daarna een stukje Mark Ronson.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Gaaf man! heb het helaas niet gezien. Nederlandse tv kan sowieso nog veel leren, maar goed dat zal wel niet zo snel veranderen.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb je het net gezien op de BBC, Live from Glastonbury. Eerst Niel Diamond met Sweet Caroline en 100.000 mensen die mee zingen. Daarna live backstage Sam Sparro - Black en Gold. En daarna een stukje Mark Ronson.
Daar kan de Nederlandse tv echt nog een puntje aan zuigen hoe de BBC dit live verslag verzorgt.
Lijkt me een geweldig festival dat Glastonbury. Hulde aan de BBC...
Hoorde het 's ochtends tijdens het 3FM journaal en het schijnt weer een feest te zijn geweest. Ze kon amper op haar benen staan en begon op de verkeerde momenten te zingen of ze was haar tekst kwijt.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:Amy
Winehouse 'punches' a fan
![]()
Ze kan ook niet eens normaal lopen. Dat ze haar nog steeds overal voor vragen
Ja dat inderdaad. Blehquote:Op zondag 29 juni 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoorde het 's ochtends tijdens het 3FM journaal en het schijnt weer een feest te zijn geweest. Ze kon amper op haar benen staan en begon op de verkeerde momenten te zingen of ze was haar tekst kwijt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |