Ok. m`n dvd speler speelt ook NTSC dvd`s af dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deluxe Edition (PAL) & Album Download
As above
PRICE INCLUDES DELIVERY
De PAL-versie dus; die werkt hier in Europa (de dvd dus).
Je krijgt meteen de downloadlinks en in september ontvang je de deluxe editiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ok. m`n dvd speler speelt ook NTSC dvd`s af dus dat is geen probleem![]()
Thanks
-edit- waarom staat er eigenlijk "download" achter? je koopt toch niet de download maar toch gewoon de cd? strange...![]()
Ah okquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je krijgt meteen de downloadlinks en in september ontvang je de deluxe editie.
Dat is meteenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah ok
ik dacht dat je voor ¤ 65 de download kocht. En weet je toevallig of het nu wordt afgeschreven van je credit card of pas wanneer ie wordt verzonden?
okquote:
quote:Your SIGUR RÓS Purchases
Product: Sigur Rós - Með suð í eyrum við spilum endalaust
OUT NOW
Item: Deluxe Edition (PAL) & Album Download
As above
PRICE INCLUDES DELIVERY
En dik fotoboekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:50 schreef on_air het volgende:
Sorry... 65euro voor een cd download en een deluxe dvd in september? Dat is redelijk of normaal?
Hihi, miss.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuke muzikale avond gehad trouwens, miss on_air?
Leuk om te horen!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja. Zonnetje, bier, muziek. Was top. Alleen Van Dik Hout doet het toch beter thuis uit de speakers. Terwijl Acda en De Munnik live wel erg leuk zijn. De Dijk is altijd geweldig. Ben nu alleen nog zo wakker
. En wel al thuis.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:10 schreef on_air het volgende:
Dat doen we niet meer. Drinken tot je out bent. Moet gewoon in bed gaan liggen.
Maar een fles wodka....
.
Ja, nee. Een beetje is niet slaapverwekkend. En een beetje heb ik al gehadquote:Op zondag 29 juni 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Beetje beneveld door de drank moet kunnen. Een beetje dus.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, nee. Een beetje is niet slaapverwekkend. En een beetje heb ik al gehad. Moet het nu verder zelf doen, slapen dus.
Ach ja. Volgende keer toch maar weer MSN proberen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vergeet ik altijd aan te zetten. Dan msn ik maar op FOK!
.
Maar... MSN-berichten tellen niet voor je postcount!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Ach ja. Volgende keer toch maar weer MSN proberen.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Ach ja. Volgende keer toch maar weer MSN proberen.
Oja! Maar daar heb ik werk dan weer voorquote:Op zondag 29 juni 2008 00:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar... MSN-berichten tellen niet voor je postcount!![]()
Vandaag is het helemaal niet erg, btw.quote:
Op naar de 4.000.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Oja! Maar daar heb ik werk dan weer voor.
Heb trouwens een opvallend lage postcount zag ik net.
Het is weer bijna maandag.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is weer bijna maandag.
En dan iedere andere post: Are we there yet are we there yet are we there yet.
Oh ja, die moet ik morgen eerst eens bestellenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over 3FM gesproken: Stenders Leesvermaak is binnen. Dank voor de lichte edoch niet vervelende drang tot aankoop.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik morgen eerst eens bestellen
Gefeliciteerd trouwens
Met het openen van je 50e topic![]()
Liep er ook maar toevallig tegen aanquote:Op zondag 29 juni 2008 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:. Dankje. Heb er speciaal vanavond een biertje op gedronken.
Niet dat ik me ergens van bewust was, maar goed
Doen we graag. Morgen zondag. Balkon, Die Lucht en Sigor door de speakers en lezen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over 3FM gesproken: Stenders Leesvermaak is binnen. Dank voor de lichte edoch niet vervelende drang tot aankoop.
Yup. En automatisch een bosje bloemen laten afleveren. Dat soort dingen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Liep er ook maar toevallig tegen aan
Moet het toch eens inbouwen dat er een jubileum-melding vanuit de stats komt
Hey Hans
U weet 't op een aantrekkelijke edoch niet dwingende wijze te formuleren.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Doen we graag. Morgen zondag. Balkon, Die Lucht en Sigor door de speakers en lezen.
Onder lichte edoch niet vervelende dwang.
Ik kom sws amper in de bios. Kan me de laatste keer niet eens herinnerenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:
HEY piles en roel! trusten on-air !
Net terug uit de MustSee bios. Even de Hulk gezien maar vond het eigenlijk een vrij matige film. Had bewust gekozen om maar niet naar The Happening te gaan want die schijnt helemaal dramatisch te zijn.
14 series !? Wauw.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:46 schreef on_air het volgende:
Time I've wasted watching shows:
3 weeks, 6 days, 17 hours, 30 minutes
14 series. Die ik volg. Dan niet eens wat ik volgde...
.
Dit naast de radio en lezen.
Ik heb geen leven ;w.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom sws amper in de bios. Kan me de laatste keer niet eens herinneren.
Zijn daar tegenwoordig ook al sites voorquote:Op zondag 29 juni 2008 00:46 schreef on_air het volgende:
Time I've wasted watching shows:
3 weeks, 6 days, 17 hours, 30 minutes
Dit naast de radio en lezen.
Ik heb geen leven ;w.
Bij mij is het ook een jaar of 2 geleden. Maar als je 3 kwartier met de auto moet doe je het niet zo snelquote:Op zondag 29 juni 2008 00:47 schreef on_air het volgende:. Schande. Niets lekkerder avondje uit dan de bios. Mits! Goede film.
Ja. Nouja, ik weet 't niet. Ik zie mezelf nog niet alleen naar de bios gaan. En ik zou niet weten wie er met me mee zou willen gaanquote:Op zondag 29 juni 2008 00:47 schreef on_air het volgende:
[..]. Schande. Niets lekkerder avondje uit dan de bios. Mits! Goede film.
Volgende week Narnia. en Batman
.
www.myepisodes.comquote:Op zondag 29 juni 2008 00:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zijn daar tegenwoordig ook al sites voor
ow, ik zie nog een edit van je post.... Uhm, 14 series![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kom sws amper in de bios. Kan me de laatste keer niet eens herinneren.
Dit jaar toevallig 2 films gezien in de bios, Indiana Jones en Rambo dat waren de eerste films die ik gezien heb in de bios sinds Titanicquote:Op zondag 29 juni 2008 00:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij is het ook een jaar of 2 geleden. Maar als je 3 kwartier met de auto moet doe je het niet zo snel
Titanic, m'n eerste bioscoopfilmquote:Op zondag 29 juni 2008 00:49 schreef TheZapster het volgende:
Dit jaar toevallig 2 films gezien in de bios, Indiana Jones en Rambo dat waren de eerste films die ik gezien heb in de bios sinds Titanic
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:49 schreef on_air het volgende:
[..]
www.myepisodes.com
En ja. Hoewel ik net zie dat er eentje gecancelled is
.
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Nouja, ik weet 't niet. Ik zie mezelf nog niet alleen naar de bios gaan. En ik zou niet weten wie er met me mee zou willen gaan.
Wij hebben genoeg aan dagcijfersquote:Op zondag 29 juni 2008 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Wel handig, die tijdsbestedingbijhoudsites. Als er één op FOK! zit, is dat meteen m'n totaal aan tijd uit bed, geloof ik.
Wat eenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Titanic, m'n eerste bioscoopfilm
Dat is ook al wat jaren geleden
Spreken we een keer met z'n allen af en gaan we gezellig naar de bios!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Nouja, ik weet 't niet. Ik zie mezelf nog niet alleen naar de bios gaan. En ik zou niet weten wie er met me mee zou willen gaan.
*glimlach*quote:
Ja, dat is ook weer zo. Maar toch, dan sta je daar een beetje alleen in de rij, stel ik me dan zo voor. Nouja, misschien denk ik dan weer teveel naquote:Alleen naar de bios is fantastisch. Doe/deed niets liever.
Mooiste was Amelie. die in de Tuschinski eenmalig draaide.
Je praat toch niet tijdens de film. Alleen merk je dus nauwelijks.
Dat was me toch een lange zit. Vreselijk !quote:Op zondag 29 juni 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, ik was 10 ofzoquote:Op zondag 29 juni 2008 00:51 schreef TheZapster het volgende:
Wat eenfilm was dat zeg, zelfs na 10 bier was het nog niet vol te houden, met dat meisje waar ik mee was is het ook nooit wat geworden
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Zag een stukje van Batman en die lijkt mij ook wel tof ! Alleen zal wel even moeten wennen aan de persoon die Batman mag spelen. Ken geloof ik die vent niet. Draait pas over een klein maand in de bios. Will Smith heeft ook een nieuwe film maar dat lijkt mij maar nietsquote:Op zondag 29 juni 2008 00:47 schreef on_air het volgende:
[..]. Schande. Niets lekkerder avondje uit dan de bios. Mits! Goede film.
Volgende week Narnia. en Batman
.
Moet je je eens voorstellen dat je die film moet kijken met een leuk mesije als je de uren daarvoor in de kroeg hebt gezeten en Feyenoord-Ajax hebt gekeken, asbakken over trams gesmeten hebt naar de politie en hebt moeten rennen voor politie honden dan is het een heeeeeeeeeeeeeeele lange zit.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was me toch een lange zit. Vreselijk !
Joh, daar merk je niets van. Ik doe zoveel alleen. Ook uiteten.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*glimlach*
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Maar toch, dan sta je daar een beetje alleen in de rij, stel ik me dan zo voor. Nouja, misschien denk ik dan weer teveel na.
Scene in de koets met de beslagen ramen was dan wel weer geinigquote:Op zondag 29 juni 2008 00:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, ik was 10 ofzo
Het is gewoon nostalgie
quote:Op zondag 29 juni 2008 00:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen dat je die film moet kijken met een leuk mesije als je de uren daarvoor in de kroeg hebt gezeten en Feyenoord-Ajax hebt gekeken, asbakken over trams gesmeten hebt naar de politie en hebt moeten rennen voor politie honden dan is het een heeeeeeeeeeeeeeele lange zit.
Ja, dat doe ik op vakantie ofzo dan weer wel. Hier in Maastricht zou ik dat weer niet zo snel doen.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Joh, daar merk je niets van. Ik doe zoveel alleen. Ook uiteten.
Haha!quote:Op zondag 29 juni 2008 00:54 schreef TheZapster het volgende:
Moet je je eens voorstellen dat je die film moet kijken met een leuk mesije als je de uren daarvoor in de kroeg hebt gezeten en Feyenoord-Ajax hebt gekeken, asbakken over trams gesmeten hebt naar de politie en hebt moeten rennen voor politie honden dan is het een heeeeeeeeeeeeeeele lange zit.
Christian Bale. American Psycho?quote:Op zondag 29 juni 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag een stukje van Batman en die lijkt mij ook wel tof ! Alleen zal wel even moeten wennen aan de persoon die Batman mag spelen. Ken geloof ik die vent niet. Draait pas over een klein maand in de bios. Will Smith heeft ook een nieuwe film maar dat lijkt mij maar niets
Nooooooooooit van gehoordquote:Op zondag 29 juni 2008 00:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Christian Bale. American Psycho?
Ik zit hier echt met film noobs geloof ik.
Gelukkig dat dit het 3FM topic is.
American Psycho is een goede filmquote:Op zondag 29 juni 2008 00:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Christian Bale. American Psycho?
Ik zit hier echt met film noobs geloof ik.
Gelukkig dat dit het 3FM topic is.
Oeh, HEEEEEERLIJKE plaatquote:Op zondag 29 juni 2008 01:07 schreef Piles het volgende:
The Killers - Mr. Brightside (Jacques Lucont's Thin White Duke Remix) is afgelopen, dus ik ga ook slapen
Trustenquote:Tot morgen allemaal
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:07 schreef TheZapster het volgende:
Moest je niet eens naar je stadgenoot in de Arena Roel ?
quote:Op zondag 29 juni 2008 01:14 schreef TheZapster het volgende:
Mijn moeder is er vandaag naartoe met mijn tante dus ik was het slachtoffer om hondenoppas te spelen dit weekend maar de gezonde lucht en het zonnetje in Drenthe vergoedt veel ondanks al die rotmotoren de hele dag
Oh doe ik ook wel alleen jammer dat die honden morgenochtend om een uur of negen me wakker makenquote:
Nou, heb eigenlijk alleen de MotoGP race gezien en die viel nogal tegen. Rossi ging al vrij snel onderuit en daarmee had Stoner vrij baan en was er niemand die hem nog kon bijhouden. Ook waren er verder weinig boeiende duels dus het viel allemaal wat tegen. Wel bijna 100.000 bezoekers dus dat is wel goed.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:21 schreef TheZapster het volgende:
Was de TT een beetje aardig Hans? Ik heb genoeg motorclubs voorbij horen komen hier vandaag
Ik zit hier precies tussen een snelweg en een provinciale weg die allebei richting Assen gaan en veel campings, hotels en appartementen in de buurt dus redelijk wat motorliefhebbers die de nacht doorgebracht hebben hier en dat was te merken vanochtend vroegquote:Op zondag 29 juni 2008 01:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, heb eigenlijk alleen de MotoGP race gezien en die viel nogal tegen. Rossi ging al vrij snel onderuit en daarmee had Stoner vrij baan en was er niemand die hem nog kon bijhouden. Ook waren er verder weinig boeiende duels dus het viel allemaal wat tegen. Wel bijna 100.000 bezoekers dus dat is wel goed.
Aha, nou dat zal dan wel een herrie zijn geweest met al die motorknakkers. Gelukkig is het maar 1x per jaar dat het zo extreem druk is.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:30 schreef TheZapster het volgende:
Ik zit hier precies tussen een snelweg en een provinciale weg die allebei richting Assen gaan en veel campings, hotels en appartementen in de buurt dus redelijk wat motorliefhebbers die de nacht doorgebracht hebben hier en dat was te merken vanochtend vroeg
Er is wel meer te doen op het circuit geloof ik maar ja niet met zulke drukte als de tt neem ik aan.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, nou dat zal dan wel een herrie zijn geweest met al die motorknakkers. Gelukkig is het maar 1x per jaar dat het zo extreem druk is.
De TT is inderdaad wel HET evenement voor dat circuit en qua bezoekers doet het niet onder aan de andere circuits waar de MotoGP-rijders rijden. Best wel stoer eigenlijk, maar goed qua overlast is het natuurlijk wat minder stoer..quote:Op zondag 29 juni 2008 01:36 schreef TheZapster het volgende:
Er is wel meer te doen op het circuit geloof ik maar ja niet met zulke drukte als de tt neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |