abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60781636
Wordt dit nou echt zo speciaal?

De cd vind ik bijster goed maar niet zo swingend, gaat dit wel gebeuren in de zaal of wordt het een luisterconcert?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:48:20 #227
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_60794990
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:07 schreef kreuk050 het volgende:

De cd vind ik bijster goed maar niet zo swingend, gaat dit wel gebeuren in de zaal of wordt het een luisterconcert?
Ik denk het laatste. Moet er altijd geswingd worden dan? Nooit naar rustige akoestische optredens geweest?
pi_60804061
Ja weles geweest, maar spring liever in het rond met 8 bier in m'n mik.

Maar zal me moeten gedragen bij deze.
pi_60962573
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:36 schreef tim. het volgende:
Ik heb mijn Standing Next To Me bundel van Townsend net binnen gekregen. Het vinyl past weer eens niet Het zal wel aan mijn oude, goedkope Akai-platenspeler liggen .
Ik heb een aantal 7" singles die moeilijk passen. En enkel de 7" van Fluorescent Adolescent past helemaal niet op mijn Technics SL-1200 MK2. Geen last bij de TLSP-singles.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:07 schreef kreuk050 het volgende:

Ja, dit wordt erg speciaal. De enige kans om deze band hét album van 2008 te horen spelen, inclusief volledig orkest. Ik verwacht (en hoop) dat het inderdaad een luisterconcert wordt, het liefst met zitplaatsen. Ik hoop dat de mensen die enkel komen om een Arctic Monkey te zien, zich kunnen gedragen. Stiekem hoop ik ook op eindelijk eens wat akoestische Arctic Monkeys-nummers, maar weet dat zoiets nooit gaat gebeuren.
pi_60962609
Zaterdag sprak ik Miles op Lowlands, en hij vertelde mij dat hij ontzettend veel zin heeft in de tour met TLSP. Hij zei dat ze niet de hele tour met hetzelfde orkest werken, maar dat er continu andere mensen uit het London Philharmonic Orchestra meespelen. Ik vroeg 'em of hij er problemen mee had om (als Rascal) wat TLSP-spul te signeren. "No no no, not at all!", dus ik heb nu een persoonlijk gesigneerd album en een Standing Next To Me-single. Hij moest wel lachen om een promo-single - Put Your Dukes Up John, natuurlijk - van The Little Flames die ik 'em liet signeren. Aan de toon waarop hij de promo-sticker voorlas kon je merken dat hij het een bespottelijk pluggerspraatje vond.

Toffe gast, en het optreden wat hij diezelfde dag gaf met The Rascals was ook niet mis!
pi_60964210
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
pi_60968538
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:21 schreef Aisumasen het volgende:
Zaterdag sprak ik Miles op Lowlands, en hij vertelde mij dat hij ontzettend veel zin heeft in de tour met TLSP. Hij zei dat ze niet de hele tour met hetzelfde orkest werken, maar dat er continu andere mensen uit het London Philharmonic Orchestra meespelen. Ik vroeg 'em of hij er problemen mee had om (als Rascal) wat TLSP-spul te signeren. "No no no, not at all!", dus ik heb nu een persoonlijk gesigneerd album en een Standing Next To Me-single. Hij moest wel lachen om een promo-single - Put Your Dukes Up John, natuurlijk - van The Little Flames die ik 'em liet signeren. Aan de toon waarop hij de promo-sticker voorlas kon je merken dat hij het een bespottelijk pluggerspraatje vond.

Toffe gast, en het optreden wat hij diezelfde dag gaf met The Rascals was ook niet mis!
Gaaf ! Had je het album en de singles meegenomen naar Lowlands en die dag nog naar het Rascals-optreden? Of daar gekocht bij Concerto (een promo van The Little Flames zullen ze daar niet verkopen nu ik er over nadenk )?

Ik heb twee singles van The Little Flames (Put Your Dukes Up John en Goodbye Little Rose-promo) en ik vind ze eigenlijk veel beter dan The Rascals. Lekker strakke indie-nummers.

Vrijdag TLSP op het Leeds Festival en zondag op het Reading Festival .
Stay on my arm, you little charmer
pi_60968873
6 september weer the rascals zien! Afgelopen zaterdag was het optreden van die gasten erg goed op lowlands.
Na het optreden ben ik gelijk naar de plato gerend om de cd + gratis t-shirt te kopen.
Maandag de hele dag naar de cd van the Rascals geluisterd en vandaag wederom naar de plato gegaan om de cd van TLSP aan te schaffen
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:56:20 #234
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60968928
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:21 schreef Aisumasen het volgende:

Grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60980079
Gisteravond vond in Portsmouth het eerste volwaardige live-optreden van The Last Shadow Puppets plaats. Setlist op volgorde nog niet bekend,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler natuurlijk voor de mensen die nog verrast willen worden.
pi_60985594
Ok, dit soort mensen mogen thuis blijven bij de keren dat ik ze ga zien. .

woensdag 20 augustus 2008 @ 17:07:25 #237
192683 AMDB
Visionair.
pi_60985979
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Aisumasen het volgende:

Agree, iedereen die gaat schreeuwen en meezingen en springen, blijf thuis. Gewoon lekker stil zijn en luisteren
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:22:02 #238
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60986323
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:51 schreef Aisumasen het volgende:

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60992586
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:50 schreef Aisumasen het volgende:
Gisteravond vond in Portsmouth het eerste volwaardige live-optreden van The Last Shadow Puppets plaats. Setlist op volgorde nog niet bekend,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler natuurlijk voor de mensen die nog verrast willen worden.
Setlist-update:
SPOILER
pi_60994804
Je hebt pm
pi_60997130
Grappig! Ik bedacht mij gisteravond plots dat het vrij logisch is dat TLSP dit jaar op de Electric Proms spelen. En zie nu dit:
quote:
The Last Shadow Puppets Announce Electric Proms Show

The Last Shadow Puppets are pleased to announce that they will be performing at the BBC Electric Proms, at the Liverpool Philharmonic on Friday 24th October.

The band will perform songs from their debut album "The Age Of The Understatement" accompanied by a 16 piece orchestra.

Tickets go on sale on Wednesday 17th September. For more information go to www.bbc.co.uk/electricproms/ or call the BBC Electric Proms information line on 03703 333 432
pi_61014931
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:19 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?
Sja hmm... Bepaalde 'ingangen'... Niet veel bijzonders. Maar de grap is dat ik pas een dag later er achter kwam dat ze ook 'gewoon' bij een stand op het terrein zelf gesigneerd hebben. Althans, het staat ook zo op de site. Ik weet alleen niet of dat wel is doorgegaan. Ik heb er verder niemand over gehoord ofzo. Wel een gelukje, want rond die tijd stond ik nog in de massa bij N*E*R*D. Ik zou ook nooit een concert willen missen om een krabbel te scoren ofzo.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:41 schreef tim. het volgende:

[..]

Gaaf ! Had je het album en de singles meegenomen naar Lowlands en die dag nog naar het Rascals-optreden? Of daar gekocht bij Concerto (een promo van The Little Flames zullen ze daar niet verkopen nu ik er over nadenk )?

Ik heb twee singles van The Little Flames (Put Your Dukes Up John en Goodbye Little Rose-promo) en ik vind ze eigenlijk veel beter dan The Rascals. Lekker strakke indie-nummers.

Vrijdag TLSP op het Leeds Festival en zondag op het Reading Festival .
Nou ja, ik wist van te voren dat er een kleine kans wat dat ik Miles zou kunnen tegenkomen. Onder het mom van "niet geschoten is altijd mis" de boekjes meegenomen naar Lowlands, tussen de kampeerspullen.

De nummers van The Little Flames vind ik wel ok. Maar ik kan langer naar The Rascals luisteren.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 17:07 schreef AMDB het volgende:

[..]

Agree, iedereen die gaat schreeuwen en meezingen en springen, blijf thuis. Gewoon lekker stil zijn en luisteren
Iedereen mag natuurlijk genieten zoals hij wilt, als ze het maar niet voor anderen verpesten. Ik ga naar een The Last Shadow Puppets-concert kijken. Niet naar een concert van "die Arctic Monkeys-jongen met zo'n andere gast".

Ik zie de boze verhalen van indie-groupies nu al weer voor me:

"Ze speelden niet eens een Arctic Monkeys-nummer!".
Of: "Ik vind het maar saaie muziek, maar dat zal wel door die andere jongen komen!".
Of: "Waar was Matt?".

pi_61016135
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:15 schreef Aisumasen het volgende:
Ik zou ook nooit een concert willen missen om een krabbel te scoren ofzo.
dat heb ik wel gedaan voor Laura-Mary van BRS
pi_61016481
Ik vind handtekeningen toch maar dom, mij gaat het om de muziek niet om een persoonlijke krabbel, hoef die mensen niet zonodig te ontmoeten.
pi_61020737
Kijk, om deze reden hoop ik dat er ook in Paradiso zitplaatsen zijn:

Vanaf de eerste rij rustig genieten van al die geweldige nummers, zonder te worden gekrabd door indie-hipsters. Ik kan niet wachten!
pi_61021569
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:15 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Sja hmm... Bepaalde 'ingangen'... Niet veel bijzonders. Maar de grap is dat ik pas een dag later er achter kwam dat ze ook 'gewoon' bij een stand op het terrein zelf gesigneerd hebben. Althans, het staat ook zo op de site. Ik weet alleen niet of dat wel is doorgegaan. Ik heb er verder niemand over gehoord ofzo. Wel een gelukje, want rond die tijd stond ik nog in de massa bij N*E*R*D. Ik zou ook nooit een concert willen missen om een krabbel te scoren ofzo.
[..]
ze hebben idd bij de livexs tent gesigneerd.

hoe moet ik in hemelsnaam aan een kaartje komen zonder een exotische prijs te betalen?
pi_61022111
Ik vrees dat ik het concert aan mij voorbij moet laten gaan, heb ook nog geen kaartje. Maar ik zit zo krap bij kas dat het bedrag me net iets te zwaar gaat wegen.
Maar wellicht gaat het toch kriebelen een paar dagen voor het concert.
pi_61022260
quote:
Last Shadow Puppets warm-up for festivals with 'stand up' show

The Last Shadow Puppets warmed-up for the Reading And Leeds Festivals with a gig in Oxford last night (August 20).

Playing the city's New Theatre, Arctic Monkeys frontman Alex Turner and The Rascals' Miles Kane were joined onstage by their backing band - including Simian Mobile Disco's James Ford on drums - and an orchestra.

The duo performed their whole of their debut album, along with several covers including David Bowie's 'In The Heat Of The Morning', 's Burt Bacharach and Hal David-penned 'My Little Red Book (All I Do IS Talk About You)' and Lee Hazlewood and Nancy Sinatra's 'Paris Summer'.

Introducing the latter, Turner joked with the crowd that: "We didn't do this last night in Portsmouth - we thought 'Let's try it in Oxford, they're much more open'. This is only our second gig, can you believe it?"

The pair also included B-sides 'Gas Dance' and 'Hang The Cyst' in the hour long set, and during the second song Kane took on the theatre's establishment, adding a rock 'n' roll feel to the show.

Complaining loudly after he'd been told to sit down during the song, one member of the audience audibly called the security guard a "cockhead".

Stopping the track, The Rascals' frontman wryly asked from the stage: "Who's the cockhead? It's a good name. You gonna get chucked out?" He then declared: "You can stand up! Let's all stand up!"

With the audience on their feet for the show's climax, Turner joked of the fan "he'll be telling people that for years, 'I stood up'," before the band wrapped things up with recent single 'Standing Next To Me' and closer 'In My Room'.

The Last Shadow Puppets played:

'Calm Like You'
'The Age Of The Understatement'
'Black Plant'
'Only The Truth'
'The Chamber'
'Gas Dance'
'In The Heat Of The Morning'
'My Mistakes Were Made For You'
'Paris Summer'
'Hang The Cyst'
'Separate And Ever Deadly'
'I Don't Like You Any More'
'Little Red Book (All I Do Is Talk About You)'
'The Meeting Place'
'The Time Has Come Again'
'Standing Next To Me'
'In My Room'
Sorry, ik stop nu met de spoiler-tags. Dat is echt geen doen. Akkoord?
pi_61022271
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik vrees dat ik het concert aan mij voorbij moet laten gaan, heb ook nog geen kaartje. Maar ik zit zo krap bij kas dat het bedrag me net iets te zwaar gaat wegen.
Maar wellicht gaat het toch kriebelen een paar dagen voor het concert.
hoe had je anders een kaartje willen bemachtigen dan?
pi_61022443
Er blijven altijd zwarthandelaren met kaarten zitten. Die verkopen ze dan vlak voor aanvang van het optreden, met korting. Wel even vragen of ze met je mee naar binnen lopen, natuurlijk. En dan pas betalen. En dat is absoluut niet overdreven, weet ik sinds het optreden van Amy Winehouse in de HMH...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')