Waarom nou weer klotebeer, had je d'r last van somsquote:Op zondag 6 juli 2008 09:41 schreef NED het volgende:
[..]
ff serieus, die klotebeer was toch dood gegaan of vergis ik me nu heel erg?
Hoezo een vulkaanuitbarsting?quote:Op zondag 6 juli 2008 08:55 schreef Drugshond het volgende:
ff over het tipping-point.
Als er geen ijs meer is... zal de oceaan bij de N-pool verder opwarmen omdat er geen of onvoldoende licht=warmte terug zal reflecteren. Dus de afbraak van het ijs zal steeds sneller verlopen. En de kans dat het nog terugkomt wordt steeds kleiner. Het is niet onredelijk om aan te nemen dat we nu al voorbij een zekere grens zijn.
Als we de aarde willen laten afkoelen op een natuurlijke manier is een stevige vulkaanuitbarsting wel een pre.
Omdat het zielig is. maarja, je hebt natuurlijk altijd mensen zoals jou in die in pimauto ronscheurt en schijt heeft aan het milieu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:33 schreef waht het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik medelijden moeten hebben?
gigantische stofwolken die de zon blokkeren, dat koelt flink af.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:57 schreef tankertuig het volgende:
[..]
De meest aangepaste zou het perfect doen in nederland. En aanpassingsvermogen is een troef, dus kracht. En gezien de huidige wereldproblemen kunnen wij ons niet eens aan elkaar aanpassen dus sterfen we toch wel uit, dus waar maken we ons druk om?
Zorgt het niet voor meer CO2 in de atmosfeer -> broeikaseffect -> opwarming?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gigantische stofwolken die de zon blokkeren, dat koelt flink af.
Tja, die kunnnen ook niet voor eeuwig blijven zwemmenquote:Op zondag 6 juli 2008 11:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qua temperaturen zal er ook wat zijn veranderd, maar er zullen dan denk ik bijvoorbeeld ook meer zeehonden komen (mits niet uitgestorven).
Zielig voor wie dan?quote:
Sterfen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:57 schreef tankertuig het volgende:
[..]
De meest aangepaste zou het perfect doen in nederland. En aanpassingsvermogen is een troef, dus kracht. En gezien de huidige wereldproblemen kunnen wij ons niet eens aan elkaar aanpassen dus sterfen we toch wel uit, dus waar maken we ons druk om?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |