Iemand moet hem uit zijn nest bellen jaquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:13 schreef DaFan het volgende:
Maikuuul is gister gewoon in de Feesfabriek geweest dus die ligt nog te slapen.
'Eén hendig sjieke goedemorgen met Maikuuul!'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Iemand moet hem uit zijn nest bellen ja
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe ze "FOK!" weg gaan piepen in de rechtzaal. Als hij nog naar de US zou moeten wordt dat wel een probleempje gok ik zo... "NO CURSING IN MY COURTROOM!!!"
Daar ging mn koffiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Ben benieuwd hoe ze "FOK!" weg gaan piepen in de rechtzaal. Als hij nog naar de US zou moeten wordt dat wel een probleempje gok ik zo... "NO CURSING IN MY COURTROOM!!!"
Whehehequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Eén hendig sjieke goedemorgen met Maikuuul!'
*Brommergeluiden op de achtergrond en slipgeluiden *quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
'Eén hendig sjieke goedemorgen met Maikuuul!'
Dat storten ze gewoon terug op je cc, dus wat heb je daar dan aan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geld opnemen van een cc is lastiger als dingen kopen
ding kopen --> terug sturen --> geld vangen
*Leef als een zigeuner als ringtone*quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:18 schreef JortK het volgende:
[..]
*Brommergeluiden op de achtergrond en slipgeluiden *
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hunk fotooows voor de penvriendinnen als hij straks in de cel zit
bedankt fluugs.. ik krijg straks visite, maar nu moet ik mijn bureau extra poetsen .. zit helemaal onder de koffiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef flugeltje het volgende:
En ik maar denken dat ik dun was... allejezusquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hunk fotooows voor de penvriendinnen als hij straks in de cel zit
Was al gepostquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:20 schreef DaFan het volgende:
Hier zn Hyves!!
http://madx2k6.hyves.nl/
* DaFan GS-style
Lekker laat hequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:20 schreef DaFan het volgende:
Hier zn Hyves!!
http://madx2k6.hyves.nl/
* DaFan GS-style
Forum Opties | |