Kan verder niets bevestigen ofzo.. Maar wel knap gedaan, al snap ik niet dat je met zoveel poen nog steeds achter de pc zit in de slaapkamer van je oudersquote:
Ben blij dat ik er bij mag zijnquote:
Duke Nukem Forever!quote:[..] De jongen maakte twee jaar geleden eerst een bijna-gereed computerspel buit bij het bedrijf Activison in Los Angeles. De waarde van het spel, waarin spelers het opnemen tegen buitenlandse wezens, bedroeg 40 miljoen dollar. [..]
En we moeten niet vergeten na het de uitspraak een verhuiskaartje te sturen.quote:
Aan krediet heb je ook niet veel als je het niet uitgeeft.. En als je voor 20 miljoen gaat bestellen met gestolen creditcards vrees ik dat men toch wel eens gaat kijken waar al die pakketten naartoe gestuurd worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik vraag me af wat je met een bijna af spel, wat niemand nog heeft zou moeten doen? Sharen? Het is nog niet af. Doorverkopen? Heeft ie volgens mij niet gedaan. En het Amerikaanse bedrijf zal vast nog wel een backup hebben, dus wat is er dan verloren gegaan. Maar dat krediet...
dat vroeg ik me ook af. Als ik een afschrijving zie die ik niet ken dan laat ik toch echt een belletje rinkelen waarna een leveradres toch je eerste aanknopingspunt zal zijn,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Aan krediet heb je ook niet veel als je het niet uitgeeft.. En als je voor 20 miljoen gaat bestellen met gestolen creditcards vrees ik dat men toch wel eens gaat kijken waar al die pakketten naartoe gestuurd worden.
Met de straffen in NL niet denk ik, hoogstens een 50 uur werkstraf en 1 jaar voorwaardelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:18 schreef jpjedi het volgende:
Dat moet hem haast wel zijn inderdaad.
Die is dus zwaar de Sjaak.
Valt ook helemaal niet op als zoonlief aan de lopende band laptops, tft's, consoles ed. bestelt.quote:De jongeman winkelde met dit tegoed uitgebreid op internet, waar hij laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht. [...] Zijn ouders hadden geen idee wat hun zoon op zijn kamer uitspookte.
Zal nog wel een tijdje duren voordat we die terugzienquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
laatste bezoek: 3 dagen, 18 uur geleden.
Als 't 'm echt is gaan we lachenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:17 schreef appelsjap het volgende:
Nickname: MaddoxX
- Realname: Jasper
- Leeftijd: 20 Jaar alweer !
- Lengte: 1m83
- Opleidingen: VMBO-TL, ICT-N3, ICT-N4 Systeembeheerder
Ah, de eerste Sherlock.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:24 schreef Klonk het volgende:
WTF dat is toch mongolide vriendje van maikuuuuuuuuuul ?
Bedoel je 'compositietekening'?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:26 schreef JortK het volgende:
compositie tekening
Ik dacht dat 'ie beeldschermen bestelde... en dan nog zo'n joekel van een CRT hebben staanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:23 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats van delict! EEN ZOLDERKAMER OOK NOG!!
Bron: http://fotoboek.fok.nl/user/MaddoxX
Daar had ik graag bij aan de tafel gezeten, die ging natuurlijk all in alsof het niks was.quote:Ook gaf hij vanaf zijn zolderkamer geld als water uit op diverse poker- en goksites.
Het is te hopen dat die het ook nog een beetje konquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daar had ik graag bij aan de tafel gezeten, die ging natuurlijk all in alsof het niks was.
idd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef Oblivion het volgende:
Zou kunnen, maar er zijn meer hondjes die fikkie heten...
quote:De jongeman winkelde met dit tegoed uitgebreid op internet, waar hij laptops, beeldschermen en mp3-spelers kocht. Ook gaf hij vanaf zijn zolderkamer geld als water uit op diverse poker- en goksites. Zijn ouders hadden geen idee wat hun zoon op zijn kamer uitspookte.
Het net sluit zich...quote:
quote:
Maar de vergelijkingen zijn wel ernstigquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef Oblivion het volgende:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie beeldschermen bestelde... en dan nog zo'n joekel van een CRT hebben staan
ze zijn allebei 20 jaar, ze doen allebei mbo, en ze werken vanuit hun zolderkamer. Ze wonen indezelfde stad.. Hmm, ja volgens mij heb je gelijk, het zijn twee verschillende personen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef Oblivion het volgende:
nee maar met zo'n repsheet moetie zich daar wel verveeld hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh..want bits & bytes zien er op het MBO anders uit?
\Als je zijn reacties in zijn postgeschiedenis doorleest gaan er opvallend veel over het wijzigen van programma codes e.d.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:46 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Maddoxx zat ook in de fxp scene. Je weet wel met exploits en hacken van dingen
Je had ook een paar quotes kunnen plaatsen dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
\Als je zijn reacties in zijn postgeschiedenis doorleest gaan er opvallend veel over het wijzigen van programma codes e.d.
Zal die TVP van hem het over 20 jaar nog doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:53 schreef DJKoster het volgende:
Katten en poesjeshumor # 13 - Why Dutch loozed <--- zijn laatste reactie, op de dag dat hij gearresteerd is..
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
Die is mede plichtig en zit nu in een dwangbuis hendig sjieke slips te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |