eh no offense maar eh, reet op de wasbak doet het hem ook wel hoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:58 schreef rakotto het volgende:
In de wasbak pissen als ik geen zin heb om naar beneden te gaan.
Ik ben een saaie vrouw inzake kwetserij...tenzij iemand mij enorm onderuit schopt dan wordt ik wel ff fel maar pas als het echt te ver gaat..en dat kan ff durenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik ook hoor![]()
ik las trouwens: wat is het voordeel van je sekte
vrouwen kunnen goed heel geniepig iemand kwetsen![]()
bovendien manipuleren we mannen met ons tietwerk(dumbasses
)
En dan kun je schelden als een viswijfquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ben een saaie vrouw inzake kwetserij...tenzij iemand mij enorm onderuit schopt dan wordt ik wel ff fel maar pas als het echt te ver gaat..en dat kan ff duren
ja ik doe dan net zoals diegene die voor me staat!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dan kun je schelden als een viswijf![]()
O ja, da's ook een voordeelquote:
Wat uit je neus?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:10 schreef Re het volgende:
is dit een sliertjes en bonken topic?
Totaal niet, ik scheld mensen namelijk niet uit. Ik kan ze wel aan zonder te vloeken en smerige taal te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik doe dan net zoals diegene die voor me staat!
iemand zei dat ooit tegen mij geef een ander terug wat ze jou geven!
Komt je vast bekend voor of niet?
Jij luisterd nooit slapoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Totaal niet, ik scheld mensen namelijk niet uit. Ik kan ze wel aan zonder te vloeken en smerige taal te gebruiken.
Dat kost zoveel moeite en is de kans niet groot dat de wasbak op de grond valt wegens het gewicht?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh no offense maar eh, reet op de wasbak doet het hem ook wel hoor!
Wel waar, maar dan moet je wel een vrouwelijke agent tegen komen die in een goed humeur is.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's wel tof ja, dat lukt je als man niet.
En jij wilt ook serieus zulke bommen op je borst hebben?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:43 schreef JOPPI3 het volgende:
Het nadeel weet ik wel, wij mannen hebben geen:
[ afbeelding ]
Euhm ja die wil ik wel op mijn borst hebben... graag zelfs!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En jij wilt ook serieus zulke bommen op je borst hebben?
Waarom laat je geen fietsbanden in je borsten implanteren.
Kun je ze vullen met water en zo groot maken als je wilt.
Katie Price wannabe
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:24 schreef santax het volgende:
Serieus genomen worden door andere mannen en staand pissen doen het hem wel voor mij
Van de andere kant, als vrouw word je met een leuk bekkie natuurlijk ook weleens serieus hard genomen.
als man zijndequote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:53 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Euhm ja die wil ik wel op mijn borst hebben... graag zelfs!
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:53 schreef JOPPI3 het volgende:
Euhm ja die wil ik wel op mijn borst hebben... graag zelfs!
Daarom dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |