oh god hebben we hem weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ook altijd raar blijven, mag ik hopen.
Goede reactie!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat zal ook altijd raar blijven, mag ik hopen.
ik ook hoorquote:
nee hoor. dat hebben we toch niet doorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ik ook hoor![]()
ik las trouwens: wat is het voordeel van je sekte
vrouwen kunnen goed heel geniepig iemand kwetsen![]()
laat eens zien danquote:bovendien manipuleren we mannen met ons tietwerk(dumbasses
)
Pardonquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Flatmo het volgende:
als vrouw moet je hard leren voor toetsen en haal je nog maar een 5
Als vrouw hoef je enkel je cleavage te laten zien, terwijl je voorovergebogen voor het bureau staat en je hebt een 8 voor tekenen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Flatmo het volgende:
als vrouw moet je hard leren voor toetsen en haal je nog maar een 5
Ja en zo blijven ze natuurlijk dom. Als je nooit ergens voor moet knokkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je enkel je cleavage te laten zien, terwijl je voorovergebogen voor het bureau staat en je hebt een 8 voor tekenen.
Althans, zo ging dat bij mij op school.
Het waren vaak dan ook de 'sletjes' van de klas.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:44 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ja en zo blijven ze natuurlijk dom. Als je nooit ergens voor moet knokken
bij ons deed alleen de lekkere lerares van een jaartje of 26 dat,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Als vrouw hoef je enkel je cleavage te laten zien, terwijl je voorovergebogen voor het bureau staat en je hebt een 8 voor tekenen.
Althans, zo ging dat bij mij op school.
jaha daar zijn we ook heftig jaloers op dat snap je!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef mr.happy het volgende:
Het voordeel van man zijn: bij jeuk op je handrug even lekker over je kin raspen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |