Bij mij staat 'ie op m'n laptop en zit nu te werken op m'n desktop. Dat zoekt pas echt lastig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Was te lui om de mp3 op de appel te gaan zoeken...
Ben ook een A0 poster aan het maken. Dus de snelheid is hier er wel zo`n beetje uit, Vooral bij het opslaan...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff deze laptop met 128 MB intern deed er 20 seconden over om de DFS root te openen.. schoot niet op dus.
Lijkt mij ook vrij heftig ja qua berekeningen enzo. Kom op mensen speel nog eens wat van Queen !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ook een A0 poster aan het maken. Dus de snelheid is hier er wel zo`n beetje uit, Vooral bij het opslaan...
Proost!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Waardeloos dit van Shampoo maar Amy W is niet veel beter. Ik trek er nog eentje open. proost maar weer !
Dat zal ik vast horen, krijg net een smsje (quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
man man de playlist van uur 2.... Pfffffff wat een knaller van een plaat om mee te beginnen.
Heel vergezocht zat ik aan Haaksbergen te denken. Ligt in het oosten (Twente) en daar is meestal de eerste schaatswedstrijd op natuurijs van het jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Zouden ze in Zwolle staan?
Proost!quote:
Als je wil zien wat ik eerder gemaakt heb. (de nieuwe staan nog niet online) dan klik je op R.A.W.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij heftig ja qua berekeningen enzo. Kom op mensen speel nog eens wat van Queen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |