Yup. Het ijzer smeden als het heet is, is één ding. Tussendoor drie keer laten afkoelen voordat je door hebt dat er überhaupt ijzer op je ligt (lag) te wachten...quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Het ijzer smeden als het heet is, is één ding. Tussendoor drie keer laten afkoelen voordat je door hebt dat er überhaupt ijzer op je ligt (lag) te wachten....
Ik ook niet. Ik heb wel een aardig idee wat je ermee moet doenquote:
Waarschijnlijk vind ze je wel leuk, als de moeite heeft genomen om je email te bemachtigen. Alhoewel er *sommige* vrouwen zijn die echt zo gemeen zijn dat ze je alleen lopen te fuckenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:00 schreef katerwater het volgende:
tvp![]()
gisteren met een leuk meisje gepraat op een vernissage. Ik kwam ze tegen, praatte effe, ging weer weg, kwam ze weer tegen, enz... dit ging de hele avond door. Maar toen ik dr nummer wilde vragen, was ze spoorloos.
Vandaag krijg ik een uitzinnig mailtje van haar, waar ze vertelde dat ze er 2 uur over gedaan had om mijn email te vinden (via gezamellijke kennissen neem ik aan). Verder stond er niets bij, enkel of we elkaar nog eens zien.
Geen idee wat ik ervan moet denken![]()
![]()
Ze ziet er niet gemeen uit, maar dat weet je nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ze je wel leuk, als de moeite heeft genomen om je email te bemachtigen. Alhoewel er *sommige* vrouwen zijn die echt zo gemeen zijn dat ze je alleen lopen te fucken
Dat zou dus kunnen betekenen dat ze je heel, heel erg leuk vindt. Je weet wel. Dat je de ware bent enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:06 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ze ziet er niet gemeen uit, maar dat weet je nooit natuurlijk![]()
Ik vond het alleen wat vreemd dat een meisje, dat ik niet ken, me doodleuk vertelt dat ze 2 uur heeft staan rondbellen/googlen om mijn email te bemachtigen.
Wie weet ziet ze je echt zittenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:06 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ze ziet er niet gemeen uit, maar dat weet je nooit natuurlijk![]()
Ik vond het alleen wat vreemd dat een meisje, dat ik niet ken, me doodleuk vertelt dat ze 2 uur heeft staan rondbellen/googlen om mijn email te bemachtigen.
Ja of het is een enorme digibeet !quote:
Hij wilde echt, echt, echt zeker zijn dat de afwas al gedaan was?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:27 schreef Logician het volgende:
tvp: en net telefoon dat eindelijk de leenauto binnen is en meneer nu v.a amsterdam deze kant op komt
NU nog uit A'dam? Het lijkt erop dat het een latertje wordtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:27 schreef Logician het volgende:
tvp: en net telefoon dat eindelijk de leenauto binnen is en meneer nu v.a amsterdam deze kant op komt
nee het is nog lichtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij wilde echt, echt, echt zeker zijn dat de afwas al gedaan was?.
quote:
tssskquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij wilde echt, echt, echt zeker zijn dat de afwas al gedaan was?.
Jij dacht dat Elegy daglicht bij zich in de buurt liet komen?quote:
Oke, toevoeging..... moe, duf, druk en dus niet in de kroeg achter de vrijgezelle dames aanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is niet Hoe Voel Je Je Nu? #519 hoor...
Aw, datzelfde heb ik ook. Ben nu ook maar op Paiq aan't chatten met een meidquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke, toevoeging..... moe, duf, druk en dus niet in de kroeg achter de vrijgezelle dames aan
Of gewoon een schaamteloze tvp
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij dacht dat Elegy daglicht bij zich in de buurt liet komen?.
Gefeli! Heel veel succes maar vooral toch plezier toegewenst!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef Logician het volgende:
volgens mij zie ik zijn leen-auto inparkeren
Ik weet nog steeds niet waar dit over gaat, maar success.quote:
Er zijn ongetwijfeld slechtere manieren om je avond door te brengen. Alhoewel de direkte aanpak in de kroeg ook zo z'n charme heeft natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Aw, datzelfde heb ik ook. Ben nu ook maar op Paiq aan't chatten met een meid
Zeer zeker zijn er slechtere manieren... fappend op de bank bijvoorbeerdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld slechtere manieren om je avond door te brengen. Alhoewel de direkte aanpak in de kroeg ook zo z'n charme heeft natuurlijk.
Ga je op jacht?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
* Tegan is helemaal opgemaakt voor een avondje kroeghangen met een vriendin.
Dat vraagt natuurlijk om foto'squote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:56 schreef Tegan het volgende:
* Tegan is helemaal opgemaakt voor een avondje kroeghangen met een vriendin.
Mwah, pics dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Tegan het volgende:
Ik ga nog op stap, maar niets spectaculairs. Had gewoon zin om mijn haar helemaal goed te doen enzo. Eerste keer dat het los zit in een half jaar ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan http://www.hairfinder.com .
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Tegan het volgende:
Sorry, geen pics op Fok.
Maar zo zit het ongeveer.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Zeg maar los zoals dat, maar dan anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan http://www.hairfinder.com .
Zeg hem eet smakelijk en veel plezier!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:11 schreef Logician het volgende:
Nou meneer zit hier op de bank met een bord eten, ziet er leuk uit
Oh en ik moest de groeten doen
![]()
Zit ze hier een beetje op Fok! te posten terwijl hij daar op de bank zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:11 schreef Logician het volgende:
Ow kijk het is begonnenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:11 schreef Logician het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Tegan het volgende:
Sorry, geen pics op Fok.
Maar zo zit het ongeveer.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Als ik dat eerder had gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan http://www.hairfinder.com .
![]()
Nu we het daar toch over hebben, volgens mij val ik op wat vrouwen "makkelijk" haar noemen, zo van dat haar waarbij de vrouw dacht van "shittt ik ben al te laat dan maar ff vlug zo doen". Raar maar waar (haar)!
Every super woman needs a superman; here I am.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |