Ik heb m'n horloge 2 dagen geleden ontvangen. Vandaag pas kunnen testen vanwege drukte. Hij heeft een hele goede indruk achter gelaten.
Waar ik dacht dat ik normaal gesproken rond de 10 km p/u liep zat ik vandaag bijna de hele tijd tussen de 11.5 en de 12. M'n hartslag lag veels te hoog (rond de 175), waar ik rond de 140 wil zitten om de vetverbranding te stimuleren ipv de brandstoffen. Maar als ik zo laag wil zitten dan kan ik nog maar 9 km per uur lopen... en das bijna wandelen.
En er zitten ook zoveel functies op. Moet hem eerst nog leren kennen wil ik er optimaal gebruik van maken. Het geeft het lopen iig wel een extra dimensie.

Komende zondag wil ik 25 km lopen (volgens mij heb ik dat nog nooit gedaan, vorig jaar in Spanje een keer 22), maar dan wel zo rond die 10 km p/u. Dat moet ik denk ik wel makkelijk vol kunnen houden. Dan de week erna of 2 weken later 30 km + 1 of 2 uur wandelen a 6.5 km p/u.
Dan ben ik al bijna op de helft van de 101.

Als ik het nu zo bedenk gaat dat een eitje worden.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano